Orosz, G., Németh, V., Kovács, L., Somogyi, Z., & Korom, E. (2023). Guided inquiry-based learning in secondary-school chemistry classes: a case study. Chemistry Education Research and Practice, 24(1), 50–70.
Kovács, L., Betyár, G., & Korom, E. (2021). An Integrated Database of Common Chemicals and Chemistry Demonstrations and Student Experiments Used in Hungary. Journal of Chemical Education, 98(12), 3813–3823.
Korom Erzsébet és Z. Orosz Gábor (2020): A természettudományos nevelés fő kutatási irányzatai. Magyar Tudomány, 181(1), 34–46.
Gál-Szabó, Zs. & Bede-Fazekas, Á. (2020). Formalization of Odometer Thinking and Indices for the Classification of Combinatorial Strategies. IEJME: Mathematics Education 15: 1 Paper: em0546 (2020). Published Online: 21 Aug 2019. DOI
Habók Anita, Novák, Csilla, Virágné Szűcs Éva és Korom Erzsébet (2020): A projektmódszer alkalmazása óvodás és kisiskoláskorban: Egy óvodai egészségfejlesztő jó gyakorlat bemutatása. Fejlesztő pedagógia, 31(1–3), 162–169.
Bónus Lilla és Nagy Lászlóné (2020): Kutatási készségek fejlesztése digitálisjáték-alapú tanulással tantárgyi tartalmon. Iskolakultúra, 30(8), 82–96.
Bónus Lilla és Nagy Lászlóné (2020): A játékokkal kapcsolatos fogalmak szakirodalmi áttekintése. Iskolakultúra, 30(6), 3–15.
Bónus Lilla és Nagy Lászlóné (2020): Didaktikus játékok használata a természettudományos gondolkodás fejlesztésére biológiaórán: esettanulmány. Iskolakultúra, 30(1–2), 3–13.
Kissné Gera Ágnes (2020): Természettudomány kisiskoláskorban: Hétköznapi tudomány: Egy tanévet átfogó iskolai programsorozat a természettudományos nevelés szolgálatában. Tanító, 58(3–4), 19–23.