Menu
Főoldal
Rólunk
Kutatási program
A kutatócsoport tagjai
Munkacsoportok
Partnerintézmények
Események
Hírek
Előadások
Műhelymunkák
Rendezvények
Továbbképzések
Médiamegjelenések
Ösztöndíjak
Díjak, oklevelek
Publikációk
Könyvek
Könyvfejezetek
Tanulmányok
Konferencia-anyagok
Szakdolgozatok
Doktori dolgozatok
Módszertani anyagok
Kézikönyvek
Vegyszer- és kísérlet-adatbázis
Biotudós fejlesztőprogram
Jó gyakorlatok
StarT-projektek
Délutáni kísérletek
Vizes kísérletek
Tinilabor
English
About us
Working groups
Results
StarT projects and best practices
Contact
Jelenlegi hely
Címlap
»
Publikációk
» Konferencia-anyagok
Konferencia-anyagok
Márió Tibor Nagy, Erzsébet Korom, Gábor Z. Orosz (2021): The relationship between epistemological beliefs and motivation to learn science among sixth graders. In: ESERA 2021 Virtual Conference. Braga, Portugal, 30th August–3rd September, 2021.
Z. Orosz Gábor és Korom Erzsébet (2020): Természettudomány szakos tanárok episztemológiai nézeteinek vizsgálata. In Engler Ágnes, Rébay Magdolna és Tóth Dorina Anna (szerk.): Család a nevelés és az oktatás fókuszában. Absztraktkötet. XX. Országos Neveléstudományi Konferencia. MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, Debreceni Egyetem BTK Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet, Kopp Mária Intézet a Népesedésért és a Családokért, Debrecen, 195.
Z. Orosz Gábor és Korom Erzsébet (2020): A tudásról és a tudomány működéséről alkotott nézetek vizsgálata 11. évfolyamos diákok körében. In Engler Ágnes, Rébay Magdolna és Tóth Dorina Anna (szerk.): Család a nevelés és az oktatás fókuszában. Absztraktkötet. XX. Országos Neveléstudományi Konferencia. MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, Debreceni Egyetem BTK Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet, Kopp Mária Intézet a Népesedésért és a Családokért, Debrecen, 377.
Z. Orosz, G. & Korom, E. (2020): Assessment of Hungarian preservice teachers’ beliefs about nature of science and scientific reasoning. In LUMAT Research Symposium. Promoting STEAM in Education. June 3-4. Conference book, 22-23.
Bónus Lilla és Nagy Lászlóné (2020): Az oktatási céllal alkalmazott játékok szakirodalmi áttekintése. In: Józsa Krisztián (szerk.): Neveléstudomány – Válaszlehetőségek az új évezred kihívásaira: 13. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia – Program és Absztraktok. Gödöllő: Szent István Egyetem. 193.
Gál-Szabó Zsófia és Korom Erzsébet (2019): Felsoroló kombinatív feladatok megértésének változása 4. és 5. valamint 6. és 7. évfolyam között. In Varga Aranka, Andl Helga és Molnár-Kovács Zsófia (szerk.): Neveléstudomány – Horizontok és dialógusok. Absztraktkötet. XIX. Országos Neveléstudományi Konferencia. MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 403.
Héreginé Nagy Márta, Korom Erzsébet, Fűz Nóra és Bacsa Éva (2019): Tanulók és pedagógusok véleménye az általános iskolai tudományos vásárról. In Varga Aranka, Andl Helga és Molnár-Kovács Zsófia (szerk.): Neveléstudomány – Horizontok és dialógusok. Absztraktkötet. XIX. Országos Neveléstudományi Konferencia. MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 416.
Z. Orosz Gábor, Németh Veronika és Korom Erzsébet (2019): A kutatási készségek fejlesztése kémiaórán 10. évfolyamos körében – Részletek az előmérés eredményeiből. In Varga Aranka, Andl Helga és Molnár-Kovács Zsófia (szerk.): Neveléstudomány – Horizontok és dialógusok. Absztraktkötet. XIX. Országos Neveléstudományi Konferencia. MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, PTE BTK Neveléstudományi Intézet, Pécs, 587.
Nóra Fűz, Erzsébet Korom (2019): Evaluating the cognitive effectiveness of out-of-school learning: A pretest-posttest research design. In: ESERA 2019 Conference. Bologna, Italy, 26th–30th August, 2019.
Gábor Z. Orosz, Erzsébet Korom (2019): Inquriy-based learning in a chemistry class with 9th graders. In: ESERA 2019 Conference. Bologna, Italy, 26th–30th August, 2019.
Lajos Kovács, Gábor Betyár (2019): An integrated database of common chemicals and chemistry laboratory experiments used in Hungary. In: ESERA 2019 Conference. Bologna, Italy, 26th–30th August, 2019.
Attila Pásztor, Erzsébet Korom, Gyöngyvér Molnár (2019): Assessment of reasoning skills at the beginning of higher education studies. In: Thinking Tomorrow's Education: Learning from the past, in the present and for the future: 18th Biennial EARLI Conference for Research on Learning and Instruction: Book of abstracts. Aachen, Germany: European Association for Research on Learning and Instruction, RWTH Aachen University, pp. 94–95.
Gábor Z. Orosz, Erzsébet Korom, Mária B. Németh (2019): The assessment of pre-service teachers’ scientific inquiry skills. In: Thinking Tomorrow's Education: Learning from the past, in the present and for the future: 18th Biennial EARLI Conference for Research on Learning and Instruction: Book of abstracts. Aachen, Germany: European Association for Research on Learning and Instruction, RWTH Aachen University, p. 292.
Anett Nagy (2019): Beauty and Physics – Physics projects based on modern esthetic and medical treatments. In: Jarosievitz, B. & Sükösd, Cs. (Eds.): GIREP-ICPE-EPEC-MPTL 2019 Conference Celebration of Eötvös Year 2019 Teaching-learning contemporary physics, from research to practice. Programme and Book of Abstracts. Budapest, Hungary: Budapest University of Technology and Economics, pp. 193–194.
Katalin Papp, Imre Csiszár, Fanni Flach (2019): Early science education in Hungary, two examples from Szeged. In: Jarosievitz, B. & Sükösd, Cs. (Eds.): GIREP-ICPE-EPEC-MPTL 2019 Conference Celebration of Eötvös Year 2019 Teaching-learning contemporary physics, from research to practice. Programme and Book of Abstracts. Budapest, Hungary: Budapest University of Technology and Economics, pp. 770–771.
Katalin Radnóti (2019): Exoplanets in physics classes. In: Jarosievitz, B. & Sükösd, Cs. (Eds.): GIREP-ICPE-EPEC-MPTL 2019 Conference Celebration of Eötvös Year 2019 Teaching-learning contemporary physics, from research to practice. Programme and Book of Abstracts. Budapest, Hungary: Budapest University of Technology and Economics, pp. 817–818.
Bánfi Gréta (2019): Aktív tanulási módszerek alkalmazása általános és középiskolai tanárok körében. In: Molnár Edit Katalin és Dancs Katinka (szerk.): XVII. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2018. április 26–28. Program és összefoglalók. Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola, Szeged. 20.
Bónus Lilla és Nagy Lászlóné (2019): A kutatási készségek fejlesztése digitális játék-alapú tanulással tantárgyi tartalmon. In: Molnár Edit Katalin és Dancs Katinka (szerk.): XVII. Pedagógiai Értékelési Konferencia Szeged, Magyarország: Szegedi Tudományegyetem, 22.
Fűz Nóra, Korom Erzsébet, Kissné Gera Ágnes és Héreginé Nagy Márta (2019): Egy erdei iskolai program eredményességéről alkotott tanulói vélemények vizsgálata 5. és 6. évfolyamon. In: Molnár Edit Katalin és Dancs Katinka (szerk.): XVII. Pedagógiai Értékelési Konferencia 2018. április 26–28. Program és összefoglalók. Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola, Szeged. 38.
Zsófia Gál-Szabó, Erzsébet Korom (2019): Changes in combinatorial test performance in one year: Preliminary results of a longitudinal study. In: Molnár, Edit Katalin & Dancs, Katinka (Eds.): 17th Conference on Educational Assessment 11–13 April 2019 Programme and abstracts. Doctoral School of Education, Szeged. p. 39.
Oldalak
1
2
3
4
következő ›
utolsó »