Menu
Főoldal
Rólunk
Kutatási program
A kutatócsoport tagjai
Munkacsoportok
Partnerintézmények
Események
Hírek
Előadások
Műhelymunkák
Rendezvények
Továbbképzések
Médiamegjelenések
Ösztöndíjak
Publikációk
Könyvek
Könyvfejezetek
Tanulmányok
Konferencia-anyagok
Szakdolgozatok
Doktori dolgozatok
Tananyagok
Mintafeladatok
Foglalkozástervek
Módszertani anyagok
Programcsomagok
Fejlesztő programok
Esettanulmányok
Videók
StarT projektek
Jelenlegi hely
Címlap
»
Publikációk
» Tanulmányok
Tanulmányok
Gál-Szabó, Zs. & Bede-Fazekas, Á. (2020). Formalization of Odometer Thinking and Indices for the Classification of Combinatorial Strategies. IEJME: Mathematics Education 15: 1 Paper: em0546 (2020). Published Online: 21 Aug 2019. DOI
B. Németh Mária, Korom Erzsébet, Hódi Ágnes, Nagy Lászlóné, Tóth, Edit (2019): Máté-effektus vizsgálata: a természetismereti tudás és a szövegértés kapcsolata az általános iskolában. Iskolakultúra, 29(1), 68–78.
Gál-Szabó Zsófia (2019): Felsoroló kombinatív problémák megoldása során használt stratégiák mérésének előkészítése. Neveléstudomány: Oktatás – Kutatás – Innováció, 7(1), 3–46.
Németh Veronika, Somogyi Zoltán, Korom Erzsébet, Z. Orosz Gábor, Balogh Terézia és Kovács Lajos (2019): Színes kémiai kísérletek. Tanító, 57(7–8), 11–13.
Csiszár Imre, Korom Erzsébet, Molnár Milán, Nagy Anett, Papp Katalin, Sós Katalin és Z. Orosz Gábor (2019): Tanórai keretek között megvalósítható gondolkodásfejlesztő természettudományos foglalkozások az első hat évfolyamon. Tanító, 57(5), 1–5.
Gál-Szabó Zsófia (2018): Tanuljunk egymástól - az ír alapfokú oktatás. Tanító, 56(9), 12–15.
Balázs Ádám (2017): Óráról órára. Fizikaórák megjegyzésekkel ellátva. Recenzió. Fizikai Szemle, 67(7–8) 290–291.
Habók Anita, Virágné Szűcs Éva és Korom Erzsébet (2017): Egy óvodai matematikai projekt fejlesztő hatásának vizsgálata. Fejlesztő Pedagógia, 28(3-6)106-113.
Papp Katalin, Flach Fanni és Molnár Milán (2018): A kisgyermekkori természettudományos nevelés itthon és külföldön - Helyzetkép. Fizikai Szemle, 68(3) 101-107.
Radnóti Katalin (2017): Milyen ma egy fizikaóra? A fizika tanítása során megvalósítható képességfejlesztési lehetőségek, konkrét esetleírásokkal alátámasztva. Fizikai Szemle, 67(6) 204–211.