Menu
Főoldal
Rólunk
Kutatási program
A kutatócsoport tagjai
Munkacsoportok
Partnerintézmények
Események
Hírek
Előadások
Műhelymunkák
Rendezvények
Továbbképzések
Médiamegjelenések
Ösztöndíjak
Díjak, oklevelek
Publikációk
Könyvek
Könyvfejezetek
Tanulmányok
Konferencia-anyagok
Szakdolgozatok
Doktori dolgozatok
Módszertani anyagok
Kézikönyvek
Vegyszer- és kísérlet-adatbázis
Biotudós fejlesztőprogram
Jó gyakorlatok
StarT-projektek
Délutáni kísérletek
Vizes kísérletek
Tinilabor
English
About us
Working groups
Results
StarT projects and best practices
Contact
Jelenlegi hely
Címlap
»
Publikációk
» Tanulmányok
Tanulmányok
Orosz, G., Németh, V., Kovács, L., Somogyi, Z., & Korom, E. (2023). Guided inquiry-based learning in secondary-school chemistry classes: a case study. Chemistry Education Research and Practice, 24(1), 50–70.
Kovács, L., Betyár, G., & Korom, E. (2021). An Integrated Database of Common Chemicals and Chemistry Demonstrations and Student Experiments Used in Hungary. Journal of Chemical Education, 98(12), 3813–3823.
Radnóti, K., & Hasznosi, T. (2020). A diákok mint kis tudósok. Fizikai Szemle, 70(6), 209–215.
Korom Erzsébet és Z. Orosz Gábor (2020): A természettudományos nevelés fő kutatási irányzatai. Magyar Tudomány, 181(1), 34–46.
Gál-Szabó, Zs. & Bede-Fazekas, Á. (2020). Formalization of Odometer Thinking and Indices for the Classification of Combinatorial Strategies. IEJME: Mathematics Education 15: 1 Paper: em0546 (2020). Published Online: 21 Aug 2019. DOI
Habók Anita, Novák, Csilla, Virágné Szűcs Éva és Korom Erzsébet (2020): A projektmódszer alkalmazása óvodás és kisiskoláskorban: Egy óvodai egészségfejlesztő jó gyakorlat bemutatása. Fejlesztő pedagógia, 31(1–3), 162–169.
Bónus Lilla és Nagy Lászlóné (2020): Kutatási készségek fejlesztése digitálisjáték-alapú tanulással tantárgyi tartalmon. Iskolakultúra, 30(8), 82–96.
Bónus Lilla és Nagy Lászlóné (2020): A játékokkal kapcsolatos fogalmak szakirodalmi áttekintése. Iskolakultúra, 30(6), 3–15.
Bónus Lilla és Nagy Lászlóné (2020): Didaktikus játékok használata a természettudományos gondolkodás fejlesztésére biológiaórán: esettanulmány. Iskolakultúra, 30(1–2), 3–13.
Kissné Gera Ágnes (2020): Természettudomány kisiskoláskorban: Hétköznapi tudomány: Egy tanévet átfogó iskolai programsorozat a természettudományos nevelés szolgálatában. Tanító, 58(3–4), 19–23.
Kovács Lajos (2020): „Játszani is engedd…” – vizes kísérletek alsósoknak. Tanító, 58(1–2), 14–16.
Nagy Lászlóné (2019): Az analógiás gondolkodás fejlesztésének lehetőségei kisiskoláskorban. Tanító, 57(9−10), 17−21.
Németh Veronika, Somogyi Zoltán, Korom Erzsébet, Z. Orosz Gábor, Balogh Terézia és Kovács Lajos (2019): Színes kémiai kísérletek. Tanító, 57(7–8), 11–13.
Csiszár Imre, Korom Erzsébet, Molnár Milán, Nagy Anett, Papp Katalin, Sós Katalin és Z. Orosz Gábor (2019): Tanórai keretek között megvalósítható gondolkodásfejlesztő természettudományos foglalkozások az első hat évfolyamon. Tanító, 57(5), 1–5.
Csiszár Imre (2019): Titkok padlása a SzeReTeD Laborban II.: alsósoknak szóló természettudományos foglalkozások tartalmi keretei. Tanító, 57(4), 1−4.
Csiszár Imre (2019): Titkok padlása a SzeReTeD Laborban I.: alsósoknak szóló természettudományos foglalkozások ÉLMÉNYE. Tanító, 57(3), 1−4.
B. Németh Mária, Korom Erzsébet, Hódi Ágnes, Nagy Lászlóné, Tóth, Edit (2019): Máté-effektus vizsgálata: a természetismereti tudás és a szövegértés kapcsolata az általános iskolában. Iskolakultúra, 29(1), 68–78.
Gál-Szabó Zsófia (2019): Felsoroló kombinatív problémák megoldása során használt stratégiák mérésének előkészítése. Neveléstudomány: Oktatás – Kutatás – Innováció, 7(1), 3–46.
Gál-Szabó Zsófia és Korom Erzsébet (2019): A kombinatív gondolkodás longitudinális vizsgálata: A teszten nyújtott teljesítmény és a feladatok megértésének változása 4–5. és 6–7. évfolyamok között. Magyar Pedagógia, 119(1), 3–18.
Gál-Szabó Zsófia és Korom Erzsébet (2018): Felsoroló kombinatív feladatok megértésének vizsgálata az elemszám, az ismétlődés és a felcserélhetőség kritériumok alapján. Magyar Pedagógia, 118(4), 385–413.
Oldalak
1
2
következő ›
utolsó »