Menu
Főoldal
Rólunk
Kutatási program
A kutatócsoport tagjai
Munkacsoportok
Partnerintézmények
Események
Hírek
Előadások
Műhelymunkák
Rendezvények
Továbbképzések
Médiamegjelenések
Ösztöndíjak
Díjak, oklevelek
Publikációk
Könyvek
Könyvfejezetek
Tanulmányok
Konferencia-anyagok
Szakdolgozatok
Doktori dolgozatok
Módszertani anyagok
Kézikönyvek
Vegyszer- és kísérlet-adatbázis
Biotudós fejlesztőprogram
Jó gyakorlatok
StarT-projektek
Délutáni kísérletek
Vizes kísérletek
Tinilabor
English
About us
Working groups
Results
StarT projects and best practices
Contact
Jelenlegi hely
Címlap
»
Publikációk
» Könyvfejezetek
Könyvfejezetek
Radnóti Katalin és Hasznosi Tamásné (2019): A kutatásalapú tanulás/tanítás lehetőségei a fizikaoktatásban. In: Ferhérvári Anikó és Széll Krisztián (szerk.): Új kutatások a neveléstudományokban 2018. Kutatási sokszínűség, oktatási gyakorlat és együttműködések. Budapest: ELTE PPK – L’Harmattan Kiadó, 78–97.
Gál-Szabó Zsófia, Steklács János és Korom Erzsébet (2019): Feladatmegoldó viselkedés és kombinatív stratégiák felsoroló kombinatív probléma megoldása során. In: Steklács János (szerk.) Szemkamerás vizsgálatok a pedagógiai kutatásban: Tanulmánykötet. Kaposvári Egyetem Pedagógiai Kar, Kaposvár 25–50.
Szivós Ádám és Nagy Lászlóné (2018): A kritikai gondolkodás és a fogászati egészségműveltség együttes fejlesztése biológiaórán. In: Bíró Gyöngyvér (szerk.): Szakkollégiumi Füzetek 5. Szegedi Tudományegyetem Móra Ferenc Szakkollégium, 304-315.
Fűz, N. & Korom, E. (2018). The Cognitive and Non-Cognitive Effects of Out-Of-School Learning. In Finlayson, O., McLoughlin, E., Erduran, S., & Childs, P. (Eds.), Electronic Proceedings of the ESERA 2017 Conference. Research, Practice and Collaboration in Science Education, Part 9 (co-eds. Zeyer, A. & Achiam, M., (pp. 1295-1304). Dublin, Ireland: Dublin City University. ISBN 978-1-873769-84-3
Korom, E., Bús, E. & B. Németh, M. (2018). The Effect of Teaching Strategies on 4th Grade Children's Scientific Reasoning Skills. In Finlayson, O., McLoughlin, E., Erduran, S., & Childs, P. (Eds.), Electronic Proceedings of the ESERA 2017 Conference. Research, Practice and Collaboration in Science Education, Part 3 (co-eds. Fechner, S. & Tiberghien, A.), (pp. 509-517). Dublin, Ireland: Dublin City University. ISBN 978-1-873769-84-3
Veres Gábor (2016): Gondolkodási készségek azonosítása és fejlesztése a biológia tantárgyban – Tankönyvelemzés. In: Zsolnai Anikó és Kasik László (szerk.): Új kutatások a neveléstudományokban 2016. A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése. Szegedi Tudományegyetem BTK Neveléstudományi Intézet, Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottsága. 224-240.
Szabó Zsófia Gabriella és Korom Erzsébet (2016): A feladatmegoldási idő változása kombinatív képességre irányuló fejlesztőkísérlet elő- és utótesztje során 3. évfolyamosok körében. In: Zsolnai Anikó és Kasik László (szerk.): Új kutatások a neveléstudományokban 2016. A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése. Szegedi Tudományegyetem BTK Neveléstudományi Intézet, Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottsága. 209-223.