Előadások a XVII. Pedagógiai Értékelési Konferencián – PÉK 2019
A 2019. április 11–13. között Szegeden megrendezett XVII. Pedagógiai Értékelési Konferencián kutatócsoportunk eredményeit 6 előadás mutatta be:
- Bánfi Gréta (2019): Aktív tanulási módszerek alkalmazása általános és középiskolai tanárok körében
- Bónus Lilla és Nagy Lászlóné (2019): A kutatási készségek fejlesztése digitális játék-alapú tanulással tantárgyi tartalmon
- Fűz Nóra, Korom Erzsébet, Kissné Gera Ágnes és Héreginé Nagy Márta (2019): Egy erdei iskolai program eredményességéről alkotott tanulói vélemények vizsgálata 5. és 6. évfolyamon
- Gál-Szabó, Zsófia, Korom, Erzsébet (2019). Changes in combinatorial test performance in one year: Preliminary results of a longitudinal study
- Orosz Gábor és Korom Erzsébet (2019): A természettudományos gondolkodás mérése: A Lawson-teszt hazai kipróbálásának tapasztalatai
- Purák Szandra, Németh Veronika, Csupor Dezső és Kiss Tivadar (2019): Mit tudnak a tanulók a gyógynövényekről? Ismeret, attitűd és gyakorlati alkalmazás vizsgálata 8. és 12. évfolyamon
2019–04–13
Egyéb: