Szimpózium és előadások a XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencián
A XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencián, amely 2018. április 26. és 28. között került megrendezésre, kutatócsoportunk tagjai egy szimpóziumot szerveztek és három tematikus előadást tartottak:
Szimpózium: Gondolkodásfejlesztés a természettudományok tanulása
- Gál-Szabó Zsófia és Korom Erzsébet (2018): A teljesítmények és a feladatmegoldásról alkotott tanulói vélemények összefüggése a kombinatív gondolkodás mérése kapcsán 4. és 6. évfolyamon. In: Vidákovich Tibor és Fűz Nóra (szerk.): PÉK 2018 Pedagógiai Értékelési Konferencia 2018. április 26–28. Program és összefoglalók. Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola, Szeged. 36.
- Szántó Anita Piroska és Nagy Lászlóné (2018): Eszközök a valószínűségi gondolkodás mérésére. In: Vidákovich Tibor és Fűz Nóra (szerk.): PÉK 2018 Pedagógiai Értékelési Konferencia 2018. április 26–28. Program és összefoglalók. Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola, Szeged. 92.
- Bónus Lilla és Nagy Lászlóné (2018): A természettudományos gondolkodás fejlesztése didaktikus játékokkal biológiaórán. In: Vidákovich Tibor és Fűz Nóra (szerk.): PÉK 2018 Pedagógiai Értékelési Konferencia 2018. április 26–28. Program és összefoglalók. Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola, Szeged. 24.
- Veres Gábor (2018): Jelenségalapú komplex természettudományos témakörök a közneve-lésben: Foglalkozások és formatív értékelési módszerek tervezése, kipróbálása. In: Vidákovich Tibor és Fűz Nóra (szerk.): PÉK 2018 Pedagógiai Értékelési Konferencia 2018. április 26–28. Program és összefoglalók. Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola, Szeged. 100.
Tematikus előadások:
- Bús Enikő (2018): A tanórakutatás hatékonyságának nyomon követése trianguláció segítségével. In: Vidákovich Tibor és Fűz Nóra (szerk.): PÉK 2018 Pedagógiai Értékelési Konferencia 2018. április 26–28. Program és összefoglalók. Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola, Szeged. 26.
- Fűz Nóra (2018): Az oktatási célú iskolán kívüli programok megítélését és szervezését befolyásoló tényezők, online mérés alapján. In: Vidákovich Tibor és Fűz Nóra (szerk.): PÉK 2018 Pedagógiai Értékelési Konferencia 2018. április 26–28. Program és összefoglalók. Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola, Szeged. 35.
- Gál-Szabó Zsófia és Korom Erzsébet (2018): Combinatorial reasoning in 4th and 6th grade pupils: Preliminary results of a large-scale study. In: Vidákovich Tibor and Fűz Nóra (eds.): CEA 2018 16th Conference on Educational Assessment. 26th–28th April 2018. Programme and abstracts. Doctoral School of Education, Szeged. 37.
2018–04–28