Csapó Benő † (kutatócsoport vezetője, 2001-2022)
Professor Emeritus
Molnár Gyöngyvér
DSc, egyetemi tanár
Kutatási területei:
Pedagógiai értékelés, technológiaalapú tesztelés (az eDia-rendszer fejlesztésének szakmai vezetője), valószínűségi tesztelmélet, strukturális modellek. Gondolkodási képességek fejlődése és fejlesztése. Információs és kommunikációs technológiák az oktatásban
SZTE BTK Neveléstudományi Intézet
MTA-SZTE Digitális Tanulási Technológiák Kutatócsoport (kutatócsoport vezető)
Csíkos Csaba
DSc, egyetemi tanár
Kutatási területei:
Metakognícióra alapozott fejlesztés a matematikai és az olvasás területén. Kutatásalapú tanulás a matematikában és a természettudományokban. Tanulásra vonatkozó meggyőződések. Adaptív problémamegoldó stratégiák.
SZTE BTK Neveléstudományi Intézet
MTA-SZTE Metakogníció Kutatócsoport (kutatócsoport vezető)
Korom Erzsébet
PhD, habil. egyetemi docens
Kutatási területei:
Az ismeretelsajátítás folyamatai. Fogalmi fejlődés és fogalmi váltás. A fogalmi váltást segítő tanítás. A természettudományos gondolkodás értékelése és fejlesztése. A természettudományok aktív tanulásának módszerei.
SZTE BTK Neveléstudományi Intézet
MTA-SZTE Természettudomány Tanítása Kutatócsoport (2016-2020, kutatócsoport vezető), MTA-SZTE Digitális Tanulási Technológiák Kutatócsoport
Habók Anita
PhD, habil. egyetemi docens
Kutatási területei:
Az angol, mint idegen nyelv elsajátítása, tanulás-tanulása, olvasási képességek fejlesztése.
SZTE BTK Neveléstudományi Intézet
MTA-SZTE Digitális Tanulási Technológiák Kutatócsoport
Tóth Edit
PhD, egyetemi adjunktus
Kutatási területei:
Kognitív fejlődés. A közoktatás elszámoltathatósága. A képességek fejlődésének longitudinális követése. A tanulói teljesítményt meghatározó iskolai, családi háttértényezők. A szociális kompetencia alakulásának családi és iskolai meghatározói.
SZTE BTK Neveléstudományi Intézet
MTA-SZTE Iskolai Kudarcok Megelőzése Kutatócsoport
Pásztor Attila
PhD, habil. egyetemi docens
Kutatási területei:
Gondolkodási képességek mérése és fejlesztése, számítógép alapú játékos tanulás, technológia alapú mérés-értékelés.
SZTE BTK Neveléstudományi Intézet
MTA-SZTE Digitális Tanulási Technológiák Kutatócsoport
Kiss Renáta Mária
PhD, egyetemi adjunktus
Kutatási területei:
Az olvasási előkészségek vizsgálata az óvodában és az óvoda-iskola átmenetben, az olvasás kognitív faktorainak techológia alapú mérése.
SZTE BTK Neveléstudományi Intézet
MTA-SZTE Digitális Tanulási Technológiák Kutatócsoport
Kállai István László
Tudományos asszisztens
Betyár Gábor
Programozó