MP logo MP title

Az 1991-től megjelent számok tartalma és angol nyelvű összefoglalója

A 2002. évi 2. szám tartalma:

» Zrinszky László: A tudás mint andragógiai probléma (Tanulás az egész életen át)
teljes szöveg (pdf) | absztrakt

» Hamar Pál és Derzsy Béla: Testnevelő tanári vélemények aktuális tantervelméleti kérdésekről
teljes szöveg (pdf) | absztrakt

» Papp Gabriella: Tanulásban akadályozott gyermekek iskolai integrációja a szakemberek közötti kooperáció tükrében
teljes szöveg (pdf) | absztrakt

» Barabási Tünde: A tanítóképzés rendszere Magyarországon és Romániában
teljes szöveg (pdf) | absztrakt

» Gordon Győri János: A gondolkodási készségek fejlesztésének pedagógiája Szingapúrban
teljes szöveg (pdf) | absztrakt

» Molnár Gyöngyvér: Komplex problémamegoldás vizsgálata 9-17 évesek körében
teljes szöveg (pdf) | absztrakt

» Klaus-Peter Horn: A magyar pedagógia recepciója Németországban a XX. század első felében
teljes szöveg (pdf) | absztrakt

Magyar Tudományos Akadémia