MP logo MP title

Az 1991-től megjelent számok tartalma és angol nyelvű összefoglalója

A 2015. évi 3. szám tartalma:

» Dorner Helga és Konyha Rita: Esettanulmány alapú online kollaboratív tudásépítés vizsgálata – a tudásépítő interakciók kapcsolatrendszere az elégedettséggel és az eredményességgel
teljes szöveg (pdf) | absztrakt

» Fejes József Balázs, Rausch Attila és Török Tímea: Mire gondolnak a magyar tanulók a célstruktúrák-kérdőív likert-skálás állításainak értékelésekor?
teljes szöveg (pdf) | absztrakt

» Apró Melinda: A szociális kompetencia és a demokratikus gondolkodás fejlesztésének lehetőségei a hazai és nemzetközi szakirodalom tanulságai alapján
teljes szöveg (pdf) | absztrakt

» Molnár Gyöngyvér és Pásztor Attila: A számítógép alapú mérések megvalósíthatósága kisiskolás diákok körében: első évfolyamos diákok egér- és billentyűzet-használati képességeinek fejlettségi szintje
teljes szöveg (pdf) | absztrakt

» Németh András: A neveléstudomány nemzetközi modelljei és tudományos irányzatai
teljes szöveg (pdf) | absztrakt

Magyar Tudományos Akadémia