MP logo MP title

Az 1991-től megjelent számok tartalma és angol nyelvű összefoglalója

A 2015. évi 4. szám tartalma:

» Gál Zita és Kasik László: A helyzet- és személyspecifikus problémamegoldás kapcsolata a tudatelméleti működéssel 4–6 éves korban
teljes szöveg (pdf) | absztrakt

» Szabó Diána: A fogyatékossággal élő személyekkel kapcsolatos holisztikus megközelítések kialakulásának összefüggései
teljes szöveg (pdf) | absztrakt

» Ceglédi Erzsébet: A tanulási orientációk és változásaik tanulmányozása középiskolás tanulók körében
teljes szöveg (pdf) | absztrakt

» Dancs Katinka és Kinyó László: Az iskolai demokrácia és az osztálytermi légkör összefüggéseinek vizsgálata strukturális egyenletek modelljeivel
teljes szöveg (pdf) | absztrakt

» Szabó Zsófia Gabriella, Korom Erzsébet és Pásztor Attila: A kombinatív képesség rövid távú fejleszthetősége 3. évfolyamon természettudományos kontextusban
teljes szöveg (pdf) | absztrakt

» Magyar Andrea és Molnár Gyöngyvér: A szóolvasási készség online mérésére kidolgozott adaptív és lineáris tesztrendszer összehasonlító hatékonyságvizsgálata
teljes szöveg (pdf) | absztrakt

Magyar Tudományos Akadémia