MP logo MP title

Az 1991-től megjelent számok tartalma és angol nyelvű összefoglalója

A 2005. évi 2. szám tartalma:

» Kinyó László : A narratív készség fejlődése és szerepe a történelemtanításban
teljes szöveg (pdf) | absztrakt

» Csíkos Csaba : Metakognícióra alapozott fejlesztő kísérlet 4. osztályos tanulók körében a matematika és az olvasás területén
teljes szöveg (pdf) | absztrakt

» Hercz Mária : Pedagógusok szakember- és gyermekképe (gondolatok a kognitív fejlődésről vallott nézetek megismerésének tükrében)
teljes szöveg (pdf) | absztrakt

» Fejes József Balázs és Józsa Krisztián : A tanulási motíváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
teljes szöveg (pdf) | absztrakt

» Turmezeyné Heller Erika, Máth János és Balogh László: Zenei képességek és iskolai fejlesztés
teljes szöveg (pdf) | absztrakt

Magyar Tudományos Akadémia