2003
B. Németh Mária (2003): A természettudományos műveltség mérése. Magyar Pedagógia, 103. 4. sz. 499–526.
B. Németh Mária (2003): Tudomány a mindennapokban. III. Országos Neveléstudományi Konferencia. Budapest, 2003. október 9–11. 201.
Csapó Benő (2003): Oktatás az információs társadalom számára. Magyar Tudomány, 48. 12. sz. 1478–1485.
Csapó Benő (2003): A képességek fejlődése és iskolai fejlesztése. Akadémiai Kiadó, Budapest.
Csapó Benő (2003): Az induktív gondolkodás fejlődésének longitudinális vizsgálata. III. Országos Neveléstudományi Konferencia. Budapest, 2003. október 9–11. 280.
Csíkos Csaba (2003): Matematikai szöveges feladatok megértésének problémái 10–11 éves tanulók körében. Magyar Pedagógia, 103. 1. sz. 35–55.
Molnár Éva (2003): A „skacok” ellenkultúrája. Iskolakultúra, 13. 6–7. sz. 195–199.
Molnár Éva (2003): Néhány személyes motívum szerepe az önszabályozó tanulásban. Magyar Pedagógia. 103. 2. sz. 155–173.
Molnár Éva (2003): Hátrányos helyzetű tanulók önszabályozó tanulása és motivációja. III. Országos Neveléstudományi Konferencia. Budapest, 2003. október 9–11. 281.
Molnár Gyöngyvér és Csapó Benő (2003): A képességek fejlődésének logisztikus modellje. Iskolakultúra, 13. 2. sz. 57–69.
Molnár Gyöngyvér (2003): Az ismeretek alkalmazásának vizsgálata modern tesztelméleti (IRT) eszközökkel. Magyar Pedagógia, 103. 4. sz. 423–446.
Molnár Gyöngyvér (2003): A komplex problémamegoldó képesség fejlettségét jelző tényezők. Magyar Pedagógógia, 103. 1. sz. 81–103.
Nagy József (2003): A rendszerező képesség fejlődésének kritériumorientált feltárása. Magyar Pedagógia, 103. 3. sz. 269–314.