2024. január 25. Gratulálunk! Megjelent Kiss Renáta harmadik Q1-es publikációja: Kiss, R., & Csapó, B. (2024). Technology-Based Assessment of Phonological Awareness in Kindergarten. International Journal of Early Childhood. https://doi.org/10.1007/s13158-023-00386-7
2023. december 19. Korom Erzsébet a kutatócsoport munkatársa előadást tartott A legfrissebb PISA-felmérések eredményeinek értékelése című szimpóziumon az Akadémián.
Az előadás és a teljes szimpózium felvétele itt megtekinthető: https://www.youtube.com/watch?v=b3OWbEQS2A4&t=11s
2023. december. 18. Gratulálunk! Megjelent Korom Erzsébet, Nagy Márió és Majkić Maja Q1-es publikációja: Korom, E., Nagy, M. T. & Majkić, M. (2023). First‑Year Teacher Education Students’ Epistemological Beliefs About Science and History: Domain-Specific Profiles and Relationships. Science & Education, Published online: 18 December 2023 https://doi.org/10.1007/s11191-023-00483-y
2023. december. 18. Gratulálunk! Megjelent Nagy Márió és Korom Erzsébet Q2-es publikációja: Nagy, M. T., & Korom, E. (2023). Measuring scientific reasoning of fourth graders: Validation of the Science-K inventory in paper-based and computer-based testing environments. Journal of Baltic Science Education, 22(6), 1050-1062. https://doi.org/10.33225/jbse/23.22.1050