Liu, Y. & Pásztor, A. (2023). Survey on the influential demographic factors of Chinese undergraduate students’ critical thinking disposition: Evidence from plausible values. Thinking Skills and Creativity, 50, 101397. HTML
Liu, Y. & Pásztor, A. (2023). Moderated mediating effects of gender among the components of critical thinking disposition in undergraduate students. Heliyon, 9(4), e14664. HTML
Liu, Y. & Pásztor, A. (2022). Design and Validate the Employer-Employee-Supported Critical Thinking Disposition Inventory (2ES-CTDI) for Undergraduates. Thinking Skills and Creativity, 46, 101169. HTML
Pásztor, A., Magyar, A., Pásztor-Kovács, A. & Rausch, A.(2022). Online Assessment and Game-Based Development of Inductive Reasoning. Journal of Intelligence, 10(3), 59. HTML
Varga, Sz., Pásztor, A. & Steklács, J. (2022). Online Assessment of Morphological Awareness in Grades 2–4: Its Development and Relation to Reading Comprehension. Journal of Intelligence, 10(3), 47. HTML
Liu, Y. & Pásztor, A. (2022). Effects of Problem-Based Learning Instructional Intervention on Critical Thinking in Higher Education: A Meta-Analysis. Thinking Skills and Creativity, 45, 101069. HTML
Molnár, G., Pásztor, A., Kiss, R., & Csapó, B. (2021). Az eDia online diagnosztikus értékelő rendszer: a személyre szóló fejlesztés alapvető eszköze. Új Pedagógiai Szemle, 71(09-10), 42-53. PDF
Pásztor-Kovács, A., Pásztor, A., & Molnár, Gy. (2021). Measuring Collaborative Problem Solving: Research Agenda and Assessment Instrument. Interactive Learning Environments. HTML
Rausch, A. & Pásztor, A. (2021). Mobil eszközök az óvodában: A digitális technológiával támogatott értékelés és fejlesztés lehetőségei. Neveléstudomány, 9(2), 5-17. PDF
Pásztor-Kovács, A., Pásztor, A., & Molnár, G. (2020). A csoportmunkához szükséges képességek vizsgálata: a Kollaboratív képességek kérdőív validálása. Magyar Pedagógia, 120(3), 269-296.PDF
Csapó, B., Pásztor, A. & Molnár, Gy. (2020). A kombinatív gondolkodás fejlődése: Egy online felmérés eredményei. In: A. Varga, H. Andl, Zs. Molnár-Kovács, (Szerk.) Új kutatások a neveléstudományokban. Neveléstudomány: Horizontok és dialógusok. MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, Pécsi Tudományegyetem. 177-185. PDF
Varga, Sz., Pásztor, A. & Steklács, J. (2020). An online instrument assessing the relationship between morphological structure awareness and reading comprehension in Hungarian 2-4 graders. Elementary Education Online, 19(4), 2322-2334. PDF
Nuutila, K., Tapola, A., Tuominen, H., Kupiainen, S., Pásztor, A. and Niemivirta, M. (2020). Reciprocal Predictions Between Interest, Self-Efficacy, and Performance During a Task. Frontiers in Education, 5:36. HTML
Csíkos, Cs., Pásztor, A. & Rausch, A. (2020). A matematikai nevelés kutatásának aktuális irányzatai. Magyar Tudomány, 181. 1. sz. 24-33.PDF
Varga, Sz., Pásztor, A. & Steklács, J. (2019). A szövegértés és a morfológiai tudatosság számítógépalapú fejlesztése alsó tagozaton. Iskolakultúra, 29. 8. sz. 94-106.PDF
Csapó, B., Hotulainen, R., Pásztor, A. & Molnár, Gy. (2019). Az induktív gondolkodás fejlődésének összehasonlító vizsgálata: online felmérések Magyarországon és Finnországban. Neveléstudomány, 7. 3-4. sz. 5-24. PDF
Pásztor-Kovács, A., Pásztor, A., & Molnár, G. (2019). Önértékelő kérdőív fejlesztése a kollaboratív problémamegoldó képességet leíró modellek egyikének validálására: a kollaboratív komponens vizsgálata. Neveléstudomány, 2, 5-21. PDF
Pásztor, A. (2019). Induktív és kombinatív gondolkodás fejlettségének online vizsgálata egyetemi tanulmányaikat kezdő hallgatók körében. Iskolakultúra, 29(1), 42-54. PDF
Pásztor-Kovács, A., Pásztor, A. & Molnár, Gy. (2018). Kollaboratív problémamegoldó képességet vizsgáló dinamikus teszt fejlesztése. Magyar Pedagógia, 118(1), 73-102. PDF
Pásztor, A. (2017). Tanulói szintű visszacsatolás és fejlesztés: technológia alapú mérések alkalmazási lehetőségei a mindennapi pedagógia gyakorlatban. In: G. Hunyady, B. Csapó, G. Pusztay & J. Szivák (Szerk.), Az oktatás korproblémái. ELTE Eötvös Kiadó, Budapest. PDF, HTML
Péter-Szarka, Sz., Gyarmathy, É., Klein, B., Kovács, K., Kövi, Zs., Molnár, Gy., Puskásné Kiss, J., & Pásztor, A. (2017). A tehetségazonosítás folyamata, mérőeszközei és eredményei a Magyar Templeton Programban. Géniusz Műhely Kiadványok, 19. 36-39., 52-55. PDF
Rausch, A. & Pásztor, A. (2017). Exploring the possibilities of online assessment of early numeracy in kindergarten. 41st Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME41). pp. 4-89-4-96. Singapore, July 17-22 2, 2017. PDF
Pásztor, A. (2016). Az induktív gondolkodás technológia alapú mérése és fejlesztése. Ph.D. disszertáció. SZTE BTK Neveléstudományi Doktori Iskola, Szeged.PDF
Korom, E., Pásztor, A., Gyenes, T., & B. Németh, M. (2016). Kutatási készségek online mérése a 8–11. évfolyamon. Iskolakultúra 26. sz. 117-130. PDF
Nagy, L.-né., Korom, E., Pásztor, A., Veres, G., & B. Németh, M. (2015). A természettudományos gondolkodás online diagnosztikus értékelése. In: Csapó Benő, Korom Erzsébet és Molnár Gyöngyvér (szerk.): A természettudományi tudás online diagnosztikus értékelésének tartalmi keretei. Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet, Budapest. 35-116. PDF
Szabó, Zs., Korom, E., & Pásztor, A. (2015). A kombinatív képesség rövid távú fejleszthetősége 3. évfolyamon természettudományos kontextusban. Magyar Pedagógia, 115. 4. sz. 383-401.PDF
Pásztor, A. (2015). A kreativitás mérésének lehetőségei online tesztkörnyezetben. In: Csapó Benő és Zsolnai Anikó (szerk.): Online diagnosztikus mérések az iskola kezdő szakaszában. Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet, Budapest. 319-339. PDF
Csapó, B. & Pásztor, A. (2015). A kombinatív képesség fejlődésének mérése online tesztekkel. In: Csapó Benő és Zsolnai Anikó (szerk.): Online diagnosztikus mérések az iskola kezdő szakaszában. Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet, Budapest. 367-386. PDF
Magyar, A., Pásztor, A., Pásztor-Kovács, A., Pluhár, Zs., & Molnár, Gy. (2015). A 21. században elvárt képességek számítógép alapú mérésének lehetőségei. In.: Tóth Zoltán (szerk.): Új Kutatások a Neveléstudományokban. Oktatás és nevelés - gyakorlat és tudomány. MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, Debreceni Egyetem. 230-243. PDF
Molnár, Gy. & Pásztor, A. (2015). A számítógép alapú mérések megvalósíthatósága kisiskolás diákok körében: első évfolyamos diákok egér- és billentyűzet-használati képességeinek fejlettségi szintje. Magyar Pedagógia, 115. 3. sz. 237-252. PDF
Pásztor, A., Molnár, Gy., & Csapó, B. (2015). Technology-based assessment of creativity in educational context: the case of divergent thinking and its relation to mathematical achievement. Thinking skills and Creativity, Special Issue: 21st Century Skills. 18. 32-42. HTML
Pásztor, A. (2014). Lehetőségek és kihívások a digitális játék alapú tanulásban: egy induktív gondolkodást fejlesztő tréning hatásvizsgálata. Magyar Pedagógia. 114. 4. sz. 281-301. PDF
Pásztor-Kovács, A., Magyar, A., Hülber, L., Pásztor, A., & Tongori, Á. (2013). Áttérés online tesztelésre - a mérés-értékelés új dimenziói. Iskolakultúra, 11. sz. 86-100. PDF
Pásztor, A. (2013). Digitális játékok az oktatásban. Iskolakultúra. 9. sz. 37-48. PDF
Nagy, Zs., Pásztor, A., Hódi, Á., Tóth, E., & Hülber, L. (2012). Az Erasmus program keretében külföldön szerzett kreditek beszámítása itthon: helyzetképelemzés és jó gyakorlatok feltérképezése. Bologna Füzetek 9. Tempus közalapítvány. PDF
Pásztor A. (2010). A tanulás hatása az autóvezetés vizuális kontrolljára In: Németh D., Harsányi Sz. G., Szokolszky Á. (szerk.) Szegedi pszichológiai tanulmányok. Szeged: JGYF Kiadó, 61-69. PDF
Angol nyelvű konferenciaközlemények
Pászor, A., Rausch, A., Kiss, R., & Molnár, G. (2024). Online assessment of inductive reasoning in kindergarten. Paper presented at the EARLI SIG 1 Conference, Barcelona, Spain, June 26-28, 2024. p16. PDF
Pásztor-Kovács, A., Pásztor, A. & Molnár, G. (2024). The effectiveness of the Collaborative Skills Scale among first-year university students. Paper presented at the EARLI SIG 1 Conference, Barcelona, Spain, June 26-28, 2024. p13. PDF
Liu, Y., Pásztor, A., & Molnár, G. (2023). Validation of the Hungarian Employer-Employee-Supported Critical Thinking Disposition Inventory. Paper presented at EAPRIL 2023, Belfast, UK.
Liu, Y., Pásztor, A. (2023). Item and Test Endorsement of the Employer-Employee-Supported Critical Thinking Disposition Inventory. Paper presented at EAPRIL 2023, Belfast, UK.
Pásztor, A., Magyar, A., Pásztor-Kovács, A., Rausch, A. & Molnár, Gy. (2023). Digital game-based development of indictive reasoning among fifth graders. In Kasik, L. & Gál, Z. (Eds.): XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia - 19th Conference on Educational Assessment. Program és összefoglalók - Programme and abstracts. Szegedi Tudományegyetem, Szeged. p24. PDF
Liu, Y. & Pásztor, A. (2022). The Influencing Factors of Undergraduate Students’ Critical Thinking Disposition: The Evidence from Plausible Values of Rasch Modeling. In Steklács, J. & Molnár-Kovács, Zs. (Eds.), 22nd Conference on Educational Sciences. University of Pécs, Pécs, November 17-19, 2022. p424. PDF
Liu, Y. & Pásztor, A. (2022). Validate the Employer-Employee-Supported Critical Thinking Disposition Inventory for Undergraduates. Paper presented at the EARLI SIG 1 & 4 join Conference, Cádiz, Spain, June 29-30, 2022. PDF
Liu, Y. & Pásztor, A. (2022). Design the Employer-Employee-Supported Critical Thinking Disposition Inventory for Undergraduates. Paper presented at the EARLI SIG 1 & 4 join Conference, Cádiz, Spain, June 29-30, 2022. PDF
Arifiyanti, F. & Pásztor, A. (2022). Representational competence: definition of the construct and its assessment in science context. In Fejes, J. B. & Pásztor-Kovács, A. (Eds.), 18th Conference on Educational Assessment. Programme and abstracts. University of Szeged, Szeged, April 21-23, 2022. p90. PDF
Pásztor, A., Molnár, Gy., & Csapó, B. (2022). Online assessment of combinatorial reasoning among second grade students. In Fejes, J. B. & Pásztor-Kovács, A. (Eds.), 18th Conference on Educational Assessment. Programme and abstracts. University of Szeged, Szeged, April 21-23, 2022. p57. PDF
Liu, Y. & Pásztor, A. (2022). Mediating Effects Among the Components of Critical Thinking Disposition for Undergraduates: A PLS-SEM Analysis. In Fejes, J. B. & Pásztor-Kovács, A. (Eds.), 18th Conference on Educational Assessment. Programme and abstracts. University of Szeged, Szeged, April 21-23, 2022. p67. PDF
Liu, Y. & Pásztor, A. (2022). Impacts of demographic factors on critical thinking disposition among undergraduates. In Fejes, J. B. & Pásztor-Kovács, A. (Eds.), 18th Conference on Educational Assessment. Programme and abstracts. University of Szeged, Szeged, April 21-23, 2022. p20. PDF
Arifiyanti, F. & Pásztor, A. (2021). The Role of Problem based Learning to Foster Students’ Representational Competence in Physics Learning. XXI. National Conference on Educational Sciences, Hungary, Szeged. 2021. November 18-20. p.97. PDF
Pásztor, A., Babály, B., Simon, T., Tóth, A., & Kárpáti, A. (2021). Correlation of visual and spatial skills, combinatorial and divergent thinking of adolescents. EARLI 2021 ONLINE, Gothenburg, Sweden. p. 106. PDF
Pásztor-Kovács, A., Pásztor, A., & Molnár, G. (2021). Development and validation of the Collaborative Skills Questionnaire. EARLI 2021 ONLINE, Gothenburg, Sweden. p. 278. PDF
Arifiyanti, F. & Pásztor, A. (2021). A Systematic Review of Representational Competence: The Current Practice and Assessment in Science Education. 14th Training and Practice International Conference on Educational Science. Kaposvár, p.39. PDF
Arifiyanti, F. & Pásztor, A. (2021). An Investigation of Item Difficulties to Assess Students Multiple Representations in Work and Energy. EARLI 2021 ONLINE, Gothenburg, Sweden. p. 115. PDF
Arifiyanti, F. & Pásztor, A. (2021). A Meta-Analysis of Representational Competence in Practice For Assisting Science Learning. In: In: E.P., Chaw; L.A. Erdei; A. O. Pongor-Juhász; E. Kopp (Eds.), ATEE-EDiTE-ELTE - Research in Teacher Education – The Next Generation. Association for Teacher Education in Europe (ATEE), Budapest. pp. 70-71. PDF
Pásztor, A., Korom, E., & Molnár, Gy. (2019). Assessment of reasoning skills at the beginning of higher education studies. EARLI 2019, Aachen, Germany. pp. 94-95.
Csapó, B., Pásztor, A., Hódi, Á., Rausch, A. & Molnár, Gy. (2019). Impact of Early Literacy and Numeracy on Later Reading and Mathematics Achievements. EARLI 2019, Aachen, Germany. p. 16.
Molnár, G. Pásztor, A., & Csapó, B. (2019). The eLea online training platform. In Molnár, E. K. & Dancs, K. (Eds.), XVII. Pedagógiai Értékelési Konferencia - 17th Conference on Educational Assessment. Program és összefoglalók - Programme and abstracts. Szegedi Tudományegyetem, Szeged. p64. PDF
Pásztor, A. (2019). Development of an online test based on Klauer’s theory of inductive reasoning: psychometric properties and construct validity in grade 5. In Molnár, E. K. & Dancs, K. (Eds, XVII. Pedagógiai Értékelési Konferencia - 17th Conference on Educational Assessment. Program és összefoglalók - Programme and abstracts. Szegedi Tudományegyetem, Szeged. p72. PDF
Pásztor, A., Kupiainen, S., Hotulainen, R., Molnár, Gy., & Csapó, B. (2018). Comparing Finnish and Hungarian fourth grade students' inductive reasoning skills. Paper presented at the EARLI SIG 1 Conference, Helsinki, Finland, August 29-31, 2018. PDF
Hotulainen, R., Pásztor, A., Kupiainen, S., Molnár, Gy., & Csapó, B., (2018). Entering school with equal skills? A two-country comparison of early inductive reasoning. Paper presented at the EARLI SIG 1 Conference, Helsinki, Finland, August 29-31, 2018. PDF
Csapó, B., Molnár, Gy., & Pásztor, A. (2018). Predictive validity of technology-based school-readiness assessments. Paper presented at the EARLI SIG 1 Conference, Helsinki, Finland, August 29-31, 2018. PDF
Pásztor, A. & Rasuch, A. (2018). Inductive reasoning and early numeracy in kindergarten: relation and development. 16th Conference on Educational Assessment, Szeged, April 26-28, 2018. p76. PDF
Pásztor-Kovács, A., Pásztor, A. & Molnár, Gy. (2018). Innovative restricted communicational options for automated coding in an online Human-Human Collaborative Problem Solving instrument. 16th Conference on Educational Assessment, Szeged, April 26-28, 2018. p77. PDF
Kupiainen, S., Hotulainen, R., & Pásztor, A. (2018). The role of time on task in a test on inductive reasoning: a follow-up from grade 1 to grade 2. 16th Conference on Educational Assessment, Szeged, April 26-28, 2018. p62. PDF
Rausch, A., Pásztor, A. (2018). Technology-based assessment of early numeracy and later mathematics achievement. In: E. Bergqvist, M. Österholm, C. Granberg, & L. Sumpter (Eds.). Proceedings Of the 42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME 42). p. 145. Gothenburg, Sweden: University of Gothenburg. PDF
Pásztor, A., Rasuch, A., Molnár, Gy. & Csapó, B. (2018). Online Assessment in Kindergarten: Information and Communications Technology Familiarity, Inductive Reasoning, and Early Numeracy. Annual Meeting of the American Educational Research Association: AERA18. New York, USA, April 13-17, 2018.
Linus, K., Pásztor, A., Korom, E., B. Németh, M. (2018). Online assessment of thinking skills in science context and motivation to learn science among the grade 7 students in Oshana region, Namibia. In: 26th Annual Conference of the Southern African Association for Research in Mathematics, Science and Technology Education (SAARMSTE). (pp. 314-318.) Gaborone, Botswana, Januar 16-18, 2018.
Pásztor, A., Hódi, Á., Kiss, R., & Rausch, A. (2017). The role of inductive reasoning in early literacy and numeracy at the beginning of primary school. 15th Conference on Educational Assessment, Szeged, April 6-8, 2017. p69. PDF
Pásztor, A., Molnár, Gy., Korom, E., B. Németh, M., & Csapó, B. (2017). Online assessment of inductive reasoning and its predictive power on inquiry skills in science. 17th biennial conference of the European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI). p509. Tampere, Finland, August 29-September 2, 2017. PDF
Kambeyo, L., Pasztor, A., Korom, E., B. Németh, M., & Csapó, B. (2017). Online assessment of scientific reasoning and motivation to learn science: a pilot study in Namibia. 17th biennial conference of the European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI). p129. Tampere, Finland, August 29-September 2, 2017. PDF
Korom, E., B. Németh, M., Pásztor, A., & Csapó, B. (2017). Relationship between scientific and inductive reasoning in grades 5 and 7. 17th biennial conference of the European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI). pp128-129. Tampere, Finland, August 29-September 2, 2017. PDF
Csapó, B., Hódi, Á., Kiss, R., Pásztor, A., Rausch, A., & Molnár Gy. (2017). Developing Online Diagnostic Instruments for Assessing Pupils’ Skills at the Beginning of Schooling. 17th biennial conference of the European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI). pp508-509. Tampere, Finland, August 29-September 2, 2017. PDF
Pásztor-Kovács, A. & Pásztor, A. (2017). Development of the Collaborative Skills Questionnaire (ColSQ) – first results of a pilot study. 17th biennial conference of the European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI). p331. Tampere, Finland, August 29-September 2, 2017. PDF
Csapó, B., Rausch, A., & Pásztor, A. (2016). Online Assessment of Early Numeracy and Reasoning. Paper presented at the EARLI SIG 1 Conference, Munich, Germany, August 24-26, 2016. PDF
Pásztor, A. (2016). Online diagnostic assessment of classification in the beginning of schooling. In C. Csíkos, A. Rausch, & J. Szitányi (Eds.), Proceedings of the 40th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Vol. 1, p219. Szeged, Hungary: PME. 3-7. August 2016. PDF
Pásztor, A. (2016). Online assessment of pupils’ capacity to follow instructions at primary school entrance. 14th Conference on Educational Assessment, Szeged, April 21-23, 2016. p102. PDF
Pásztor, A. & Molnár, Gy. (2016). Online assessment of inductive reasoning at primary school entrance. 14th Conference on Educational Assessment, Szeged, April 21-23, 2016. p75. PDF
Pásztor, A. (2016). Development of inductive reasoning between kindergarten and fourth grade. Paper presented at the 8th Szeged Workshop on Educational Evaluation (SWEE), Szeged, 25-26. April 2016. PDF
Pásztor, A., Molnár, Gy., & Csapó, B. (2015). Computer-based assessment of creativity: the case of divergent thinking. Paper presented at the 16th European Conference for the Research on Learning and Instruction. Limassol, Cyprus, August 25-29, 2015. pp1209-1210. PDF
Csapó, B., Pásztor, A., & Molnár, Gy.(2015). Online assessment of combinatorical reasoning: Perspectives of measuring a challenging construct. Paper presented at the 16th European Conference for the Research on Learning and Instruction. Limassol, Cyprus, August 25-29, 2015. p1209. PDF
Molnár, Gy., Lőrincz, A., Pásztor, A., & Csapó, B. (2015). Internet-based development of thinking skills in young schoolchildren. Paper presented at the 16th European Conference for the Research on Learning and Instruction. Limassol, Cyprus, August 25-29, 2015. 8p33. PDF
Molnár, Gy. & Pásztor, A. (2015). Feasibility of computer-based assessment at the initial stage of formal schooling: the developmental level of keyboarding and mouse skills in Year One. 13th Conference on Educational Assessment. Szeged, April 23-25, 2015. p118. PDF
Pásztor, A., Molnár, Gy., & Csapó, B. (2015). Online large-scale assessment of divergent thinking and its relation to mathematical achievement. 13th Conference on Educational Assessment. 13th Conference on Educational Assessment. Szeged, April 23-25, 2015. p120. PDF
Pásztor, A. (2015). Computer-based assessment and development of inductive reasoning strategies. Paper presented at the 7th Szeged Workshop on Educational Evaluation (SWEE), Szeged, 27-28. April 2015. PDF
Pásztor, A., Csapó, B., & Molnár, Gy. (2014). Computer-based diagnostic assessment of thinking skills – the case of combinatorial reasoning. EARLI SIG 1 Conference, Madrid, Spain, August 27-29, 2014. pp42-43. PDF
Csíkos, Cs., Pásztor, A., & Csapó, B. (2014). Inquiry learning skills in the frameworks of large-scale international assessment surveys: A comparative analyses of TIMMS, PISA and IBL. In S. Oesterle, C. Nicol, P. Liljedahl, & D. Allan, (Eds.) Proceedings of the Joint Meeting of PME 38 and PME-NA 36,Vol. 6, p50. Vancouver, Canada: PME. 15-20. July 2014. PDF
Pásztor, A. & Csapó, B. (2014). Improving Combinatorial Reasoning through Inquiry-Based Science Learning. Poster presented at the Science and Mathematics Education Conference, June 24-25, Dublin City University, Dublin, Ireland. PDF
Pásztor, A. (2014). Playful Fostering of Inductive Reasoning through Mathematical Content in Computer-Based Environment. 12th Conference on Educational Assessment, Szeged, May 1-3, 2014. p93. PDF
Pásztor, A. & Molnár, Gy. (2013). Validity and effectiveness of computer-based versus face-to-face testing in first grade. Paper presented at the 15th European Conference for the Research on Learning and Instruction. Munich, Germany, August 27-31, 2013. p64. PDF
Pásztor, A. (2013): Developing an Online Assessment Tool for Creativity - Challenges and Possibilities. Paper presented at the 5th Szeged Workshop on Educational Evaluation (SWEE), Szeged, 15-16. April 2013. PDF
Molnár, Gy., Mikszai-Réthey, B., Pásztor, A., & Magyar, T. (2012). Innovative Assessment Technologies in Educational Games Designed for Integrating Assessment into Teaching. Paper presented at the EARLI SIG1 conference in Brussels, Belgium, 29.08.-31.08.2012. PDF
Pásztor, A. & Molnár, Gy. (2012). Comparing the effectiveness of a training program in ‘face-to-face’ and game-based environment. Paper presented at the EARLI JURE conference, Regensburg, 23.07.-27.07.2012. p91. PDF
Molnár, Gy. & Pásztor, A. (2012). The transition from single testing to complex systems of assessments. Paper presented at 10th. Conference on Educational Assessment. Szeged, April 26-28, 2012. p53. PDF
Molnár, Gy. & Pásztor, A. (2012). Game-based development of thinking skills. Paper presented at the 4th Szeged Workshop on Educational Evaluation (SWEE), Szeged, 24-25. April 2012. PDF
Szokolszky, A. & Pasztor, A. (2010). Effects of Angularity and Roundedness on Social Perception. Poster presented at The Embodied Mind: Perspectives and Limitations conference, Nijmegen, NL, 27-28 October 2010. p17. PDF
Kadar, E., Pasztor, A., Megellai, G., & Costall, A. (2010). Global strategies in the negotiation of a triple bend at high speed: An analysis of gaze patterns. International Journal of Sport Psychology. Special Issue, Vol. 41 Supplement to N. 4 – October – December 2010. pp82-83. PDF
Magyar nyelvű konferenciaközlemények
Pásztor, A., & Molnár, G (2024). Egyetemi tanulmányaikat kezdő hallgatók matematikai gondolkodásának fejlettsége és változása az elmúlt kilenc év tükrében. In Habók, A. & Nagy, M. T. (Eds.), XX. Pedagógiai Értékelési Konferencia. Program és összefoglalók. Szegedi Tudományegyetem, Szeged. p24. PDF
Pásztor-Kovács, A., Pásztor, A., & Molnár, G. (2024). A Kollaboratív képesség kérdőív működése egyetemi tanulmányaikat megkezdő hallgatók körében. In Habók, A. & Nagy, M. T. (Eds.), XX. Pedagógiai Értékelési Konferencia. Program és összefoglalók. Szegedi Tudományegyetem, Szeged. p47. PDF
Pásztor, A., Rausch, A., Kiss, R., Csapó, B. & Molnár, Gy.(2023). Induktív gondolkodás online mérése óvodások körében. In Bajzáth, A. & Csányi, K., Győri, J. (Szerk.), XXIII. Országos Neveléstudományi Konferencia, Budapest. 2023. október 26-28. p378. PDF
Pásztor-Kovács, A., Pásztor, A. (2023). A kollaboratív képességek alakulása a covid előtt és után: egy keresztmetszeti vizsgálat eredményei 14 éves tanulók körében. In Kasik, L. & Gál, Z. (Eds.): XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia - 19th Conference on Educational Assessment. Program és összefoglalók - Programme and abstracts. Szegedi Tudományegyetem, Szeged. p53. PDF
Pásztor, A., Magyar, A., Pásztor-Kovács, A. & Rausch, A.(2022). Induktív gondolkodás online mérése és digitálisjáték-alapú fejlesztése 5. évfolyamos tanulók körében. In Steklács, J. & Molnár-Kovács, Zs. (Szerk.), XXII. Országos Neveléstudományi Konferencia, Pécs. 2022 november 17-19. p224. PDF
Varga, Sz., Pásztor, A. & Steklács, J. (2022). Szövegértési képességek fejlesztése általános iskolá-ban morfológiai fejlesztőprogram segítségével. In Steklács, J. & Molnár-Kovács, Zs. (Szerk.), XXII. Országos Neveléstudományi Konferencia, Pécs. 2022. november 17-19. p140. PDF
Pásztor-Kovács, A., Pásztor, A., & Molnár, G. (2021). A Kollaboratív képességek kérdőív továbbfejlesztett változatának tesztelése. XXI. Országos Neveléstudományi Konferencia, Szeged. 2021. november 18-20. p.280. PDF
Pásztor, A., Molnár, G., & Csapó, B. (2021). A kombinatív gondolkodás online mérése 2. évfolyamos tanulók körében. XXI. Országos Neveléstudományi Konferencia, Szeged. 2021. november 18-20. p.215. PDF
Pásztor, A., Babály, B., Simon, T., Tóth, A., Gaul-Ács, Á. (2020). A vizuális, a téri, a kombinatív képességek, valamint a divergens gondolkodás összefüggései 5. és 9. évfolyamon. XX. Országos Neveléstudományi Konferencia, Debrecen. 2020. november 5-7. p.143. PDF
Csapó, B., Pásztor, A., & Molnár, Gy. (2019). A kombinatív gondolkodás fejlődése – egy online felmérés eredményei. XIX. Országos Neveléstudományi Konferencia, Pécs. 2019. november 7-9. 369. o. PDF
Pásztor-Kovács, A., Pásztor, A. & Molnár, G.(2019). Kollaboratív képességeket vizsgáló önértékelő kérdőív fejlesztése. In Molnár, E. K. & Dancs, K. (Eds.): XVII. Pedagógiai Értékelési Konferencia - 17th Conference on Educational Assessment. Program és összefoglalók - Programme and abstracts. Szegedi Tudományegyetem, Szeged. p73. PDF
Pásztor, A. (2018). Induktív gondolkodás vizsgálata és a mérőeszköz előrejelző ereje. XVIII. Országos Neveléstudományi Konferencia, Budapest. 2018. november 8-10. 92. o. PDF
Csapó, B., Molnár, Gy., & Pásztor, A. (2018). Az iskolakezdő mérőeszköz-csomag eredményei a Szegedi Iskolai Longitudinális Programban. XVIII. Országos Neveléstudományi Konferencia, Budapest. 2018. november 8-10. 93. o. PDF
Pásztor, A. (2018). Egyetemi tanulmányaikat kezdő hallgatók induktív és kombinatív gondolkodásának fejlettsége. XVIII. Országos Neveléstudományi Konferencia, Budapest. 2018. november 8-10. 146. o. PDF
Pásztor, A., Babály, B., Simon, T., & Tóth, A.(2017). A vizuális és a kombinatív képességek összefüggései 5. és 9. évfolyamon. XVII. Országos Neveléstudományi Konferencia, Nyíregyháza. 2017. november 9-11. 483. o. PDF
Pásztor, A., Babály, B., Simon, T., & Tóth, A. (2017). A kombinatív és a vizuális képességek összefüggései 5. osztályban – egy pilot vizsgálat eredményei. I. Művészetpedagógiai Konferencia: A világ új képe a művészetben és a tudományban. Fókuszban: a vizuális kultúra pedagógiája. Budapest, 2017. június 22-23. 220. o. PDF
Tóth, A., Simon, T., & Pásztor, A. (2017). Az online színpercepció és vizuális kommunikáció pilot teszteken elért teljesítmények és az iskolai osztályzatok közötti összefüggések vizsgálata. I. Művészetpedagógiai Konferencia: A világ új képe a művészetben és a tudományban. Fókuszban: a vizuális kultúra pedagógiája. Budapest, 2017. június 22-23. 101-102. o. PDF
Pásztor, A.(2016). Intézmények és osztályok közötti különbségek a közoktatás kezdeti szakaszában: egy induktívgondolkodás-vizsgálat eredményei. XVI. Országos Neveléstudományi Konferencia, Budapest. 2016. november 17-19. 357.o. PDF
Pásztor, A. (2016). Az induktív gondolkodás technológia alapú mérésének lehetőségei. IPSZILON-2016 - Ifjú Pszichológiai és Neveléstudományi Kutatók Országos Konferenciája, Szeged. 2016. március 4-5.
Pásztor, A., Korom, E., B. Németh, M., & Gyenes, T. (2015). A természettudományos gondolkodás vizsgálata online tesztkörnyezetben. XV. Országos Neveléstudományi Konferencia, Budapest. 2015. november 19-21. 244.o. PDF
Pásztor, A. & Molnár, Gy. (2015). Induktív gondolkodás technológia alapú mérésének lehetőségei az iskola kezdő szakaszában. XV. Országos Neveléstudományi Konferencia, Budapest. 2015. november 19-21. 205.o. PDF
Molnár, Gy. & Pásztor, A. (2015). A számítógép alapú tesztelés megvalósíthatósága kisiskolás korban: egér - és billentyűzethasználati képességek fejlettségi szintje. XV. Országos Neveléstudományi Konferencia, Budapest. 2015. november 19-21. 202.o. PDF
Korom, E., B. Németh, M., & Pásztor, A. (2015). Kutatási készségek online vizsgálata 6. és 8. évfolyamon. XIII. Pedagógiai Értékelési Konferencia. Szeged, 2015. április 23-25. p174. PDF
Pásztor, A. (2014). A kreativitás számítógép alapú értékelésének lehetőségei – divergens gondolkodást mérő feladatok pilot tesztelése. XIV. Országos Neveléstudományi Konferencia. Debrecen, 2014. november 6-7-8. 44. o. PDF
Pásztor, A. & Rausch, A. (2013). Számítógépes játékok szerepe a gondolkodási képességek fejlesztésében - kihívások és lehetőségek. XIII. Országos Neveléstudományi Konferencia. Eger, 2013. november 7-8-9. 476. o. PDF
Pásztor, A. (2013). A kreativitás online diagnosztikus mérése. XI. Pedagógiai Értékelési Konferencia. Szeged, 2013. április 11-13. 108. o. PDF
Pásztor, A. & Molnár, Gy. (2013). Számítógép alapú versus szemtől szembeni tesztelés validitás - és hatékonyságvizsgálata első osztályosok körében. XI. Pedagógiai Értékelési Konferencia. Szeged, 2013. április 11-13. 84. o. PDF
Szili, K. & Pásztor, A. (2013). A beszédpercepció online mérése 1-3. osztályos tanulók körében. XI. Pedagógiai Értékelési Konferencia. Szeged, 2013. április 11-13. 85. o. PDF
Pásztor, A. (2012). Kredit- és kurzusbeszámítás az Erasmus program keretében: problémák és jó gyakorlatok azonosítása mélyinterjús kutatás alapján. X. Pedagógiai Értékelési Konferencia. Szeged, 2012. április 26-28. 120. o. PDF
Szimpózium szervezése
Pásztor, A. (2013). Számítógép alapú tesztelés kisiskolás diákok körében. XI. Pedagógiai Értékelési Konferencia. Szeged, 2013. április 11-13. 81. o. PDF
Pásztor, A. (2015). Technológia alapú mérés-értékelés lehetőségei óvodás- és kisiskoláskorban. XV. Országos Neveléstudományi Konferencia, Budapest. 2015. november 19-21. 201.o. PDF
Pásztor, A. (2018). Az Iskolakezdő mérőeszköz-csomag előrejelző erejének vizsgálata. XVIII. Országos Neveléstudományi Konferencia, Budapest. 2018. november 8-10. 89. o. PDF
Konferencia beszámoló
Buzás, Zs. & Pásztor, A. (2013). 2012-es regensburgi EARLI JURE Konferencia. Iskolakultúra, (23)1. 92-98. PDF
Könyvszerkesztés
Korom, E. & Pásztor A. (2014, szerk.). XII. Pedagógiai Értékelési Konferencia. Konferenciakötet. Szeged, május 1-3. PDF