Időszak | A program címe | Témavezető | Pályázati forrás |
2017–2021 | The Role of Mastery Motivation and Executive Functions in School Performance | Józsa Krisztián | NKFI K124839 |
2016–2017 | Creation of an Android app for a Tablet-based Assessment of School Readiness | Barrett, Karen Józsa Krisztián | CSU RF 370551 |
2016–2020 | Zenei fejlesztés, transzfer, digitális eszközök, élményközpontúság | Janurik Márta | MTA |
2015–2016 | A “Látható hangok” fejlesztőprogram hatásvizsgálata | Józsa Krisztián | EMMI 45271-2/2015 |
2014–2015 | Computer-Based Motivation Assessment for the Transition to School | Morgan, George Józsa Krisztián | CSU RF 119406 5-378022 |
2012–2013 | Computer-based and face-to-face individualized assessments of mastery motivation | Józsa Krisztián | Fulbright ösztöndíj |
2011–2015 | Kritériumorientált képességfejlesztés 4–12 éves kor között | Józsa Krisztián | OTKA K83850 |
2009–2014 | Diagnosztikus mérések fejlesztése | Csapó Benő | TÁMOP 3.1.9-08/1-2009-0001 TÁMOP-3.1.9-11/1-2012-0001 |
2007–2011 | Kritériumorientált képességfejlesztés | Józsa Krisztián | OTKA K68798 |
2007–2012 | Tanulásban akadályozott gyermekek értelmi és szociális készségeinek fejlődése | Józsa Krisztián | ELTE BGGYFK |
2004–2005 | Hátrányos helyzetű óvodás gyermekek DIFER Programcsomagra alapozott játékos fejlesztése | Józsa Krisztián | OM KFK-04-003 |
2004–2007 | Kritériumorientált készségfejlesztés és tanulási motiváció | Józsa Krisztián | Bolyai ösztöndíj |
2003–2006 | A tudásszerző képesség kritériumorientált fejlesztése tantárgyi tartalmakkal | Nagy József (2003-04) Józsa Krisztián (2005-06) | OTKA T043480 |
2003–2004 | Tudásszint-mérés és tanulói attitűd vizsgálat az iskolai természettudományos oktatás kezdetén | Papp Katalin | OM és MTA |
2002–2005 | Az elsajátítási motiváció szerepe a szociális kompetencia fejlődésében | Zsolnai Anikó | OTKA T037655 |
2002–2003 | A szociális kompetencia fejlesztésének lehetőségei a tanárképzésben | Zsolnai Anikó | KOMA |
1999–2002 | Kritikus kognitív készségek fejlesztése egyéni fejlődési mutatók alapján | Nagy József | OTKA T 30489 KOMA |
1999–2002 | Az iskolában elsajátított tudás szerveződése és érvényessége | Csapó Benő | OTKA T 030555 |
1997–2000 | A deduktív gondolkodás és a fejlődését meghatározó iskolai tényezők | Vidákovich Tibor | OTKA T 022441 |
1997–1998 | Néhány matematikai alapkészség és képesség struktúrája és fejlődése az iskoláskorban | Vidákovich Tibor | FKFP |
1994–1999 | Középiskolások természettudományos attitűdjeit, pályaválasztását befolyásoló tényezők | Papp Katalin | FKFP |