Neveléstudományi Intézet


Kutatás

Józsa Krisztián


[ ENGLISH PAGES ]

MTA-SZTE Képességfejlődés Kutatócsoport
Oktatáselméleti Kutatócsoport
4–8 éves gyermekek alapkészségeinek kritériumorientált fejlesztése: DIFER programcsomag
Diagnosztikus mérések fejlesztése

KUTATÁSI TERÜLETEK, PÁLYÁZATOK

IdőszakA program címeTémavezetőPályázati forrás
2017–2021The Role of Mastery Motivation and Executive Functions in School PerformanceJózsa KrisztiánNKFI K124839
2016–2017Creation of an Android app for a Tablet-based Assessment of School ReadinessBarrett, Karen
Józsa Krisztián
CSU RF 370551
2016–2020Zenei fejlesztés, transzfer, digitális eszközök, élményközpontúságJanurik MártaMTA
2015–2016A “Látható hangok” fejlesztőprogram hatásvizsgálataJózsa KrisztiánEMMI 45271-2/2015
2014–2015Computer-Based Motivation Assessment for the Transition to SchoolMorgan, George
Józsa Krisztián
CSU RF 119406
5-378022
2012–2013Computer-based and face-to-face individualized assessments of mastery motivationJózsa KrisztiánFulbright ösztöndíj
2011–2015Kritériumorientált képességfejlesztés 4–12 éves kor közöttJózsa KrisztiánOTKA K83850
2009–2014Diagnosztikus mérések fejlesztéseCsapó BenőTÁMOP 3.1.9-08/1-2009-0001
TÁMOP-3.1.9-11/1-2012-0001
2007–2011Kritériumorientált képességfejlesztésJózsa KrisztiánOTKA K68798
2007–2012Tanulásban akadályozott gyermekek értelmi és szociális készségeinek fejlődéseJózsa KrisztiánELTE BGGYFK
2004–2005Hátrányos helyzetű óvodás gyermekek DIFER Programcsomagra alapozott játékos fejlesztéseJózsa KrisztiánOM KFK-04-003
2004–2007Kritériumorientált készségfejlesztés és tanulási motivációJózsa KrisztiánBolyai ösztöndíj
2003–2006A tudásszerző képesség kritériumorientált fejlesztése tantárgyi tartalmakkalNagy József (2003-04)
Józsa Krisztián (2005-06)
OTKA T043480
2003–2004Tudásszint-mérés és tanulói attitűd vizsgálat az iskolai természettudományos oktatás kezdeténPapp KatalinOM és MTA
2002–2005Az elsajátítási motiváció szerepe a szociális kompetencia fejlődésébenZsolnai AnikóOTKA T037655
2002–2003A szociális kompetencia fejlesztésének lehetőségei a tanárképzésbenZsolnai AnikóKOMA
1999–2002Kritikus kognitív készségek fejlesztése egyéni fejlődési mutatók alapjánNagy JózsefOTKA T 30489
KOMA
1999–2002Az iskolában elsajátított tudás szerveződése és érvényességeCsapó BenőOTKA T 030555
1997–2000A deduktív gondolkodás és a fejlődését meghatározó iskolai tényezőkVidákovich TiborOTKA T 022441
1997–1998Néhány matematikai alapkészség és képesség struktúrája és fejlődése az iskoláskorbanVidákovich TiborFKFP
1994–1999Középiskolások természettudományos attitűdjeit, pályaválasztását befolyásoló tényezőkPapp KatalinFKFP

EGYÉB PÁLYÁZATOK

  • 2006. Oktatási és Kulturális Minisztérium, Felsőoktatási Tankönyv- és Szakkönyvtámogatási Pályázat (támogatott kötet: Elsajátítási motiváció, Műszaki Kiadó)
  • 2006. OTKA publikációs pályázat (OTKA P50132; támogatott kötet: Elsajátítási motiváció, Műszaki Kiadó)
  • 2005. Oktatási Minisztérium, Felsőoktatási Tankönyv- és Szakkönyvtámogatási Pályázat (támogatott kötet: Az olvasási képesség fejlődése és fejlesztése, Dinasztia Tankönyvkiadó)