Neveléstudományi Intézet
PhD témavezetés
Molnár Gyöngyvér
Dancsó Tünde:
A tanulók informatikai készségeinek fejlettsége az általános és a középiskola végén
. 2009.
R. Tóth Krisztina:
Felső tagozatos diákok papír-ceruza és számítógép-alapú teszteredményeink összehasonlító vizsgálata szövegértés, induktív gondolkodás és problémamegoldás terén
. 2015.
Magyar Andrea:
Számítógép alapú adaptív és lineáris tesztek összehasonlító hatékonyságvizsgálata
. 2015.
Hülber László:
Áttérés a technológiaalapú mérés-értékelésre: papír- és számítógép-alapú matematika tesztelés összehasonlító vizsgálata 1-6. évfolyamon
. 2016.
Szili Katalin:
A fonológiai tudatosság és a mentális lexikon fejlettségének mérését lehetővé tevő online tesztrendszer kidolgozása és működésének hatékonyságvizsgálata
. 2016.
Tongori Ágota:
Measuring ICT Literacy among Grade 5-11 Students: Confidence in Accessing Information
. 2018.
Pásztor-Kovács Anita:
A kollaboratív problémamegoldó képesség vizsgálata
. 2018.
Nagy Gyula:
Pedagógiai folyóiratok kurrens és retrospektív jelenléte a digitális térben. A Magyar Pedagógia című folyóirat tudománymetriai vizsgálata
. 2019.
Wu Hao:
Assessing the component skills of problem solving
. 2019.
Tóth Alisa:
A színpercepció és színértelmezés online értékelési módszerei és vizsgálati eredményei 6-13 éves korban
. 2020.
Mojahed Mousa:
Computer-Based Assessment and Enhancement of Inductive Reasoning Skills: A Case Study of the Education System Development in Palestine
. 2020.
Alrababah Saleh Ahmad:
Measuring Complex Problem Solving in Jordanian Higher Education: Feasibility, Construct Validity and Logfile-Based Behavioural Pattern Analyses
. 2022.
Ökördi Réka: A matematikai gondolkodás számítógépesjáték-alapú fejlesztése
Csányi Róbert: Technológiaalapú tesztelés és fejlesztés: adatbányászati és logfileelemzési módszerek alkalmazása az oktatásban
Kocsis Ádám: Felsőoktatási beválást, sikerességet, illetve lemorzsolódást jelző tényezők
Munkácsy Balázs: Iskolai, munkahelyi sikerességet előrejelző faktorok
Rizvika Rahmita Salim: Technology-based training of reasoning skills in foreign language education in Indonesia
Pluhár Zsuzsa: Algoritmikus gondolkodás
I Wayan Eka Dian Rahmanu: EFL classroom and multimodality using spherical video-based immersive virtual reality (SV-IVR)
Langat Gilbert Cheruiyo: The effect of computer-supported collaborative training of scienctific reasoning on academic achievement in science in Kenya
Prasetyo Listiaji: Integrating computational thinking skills in science teacher education programs using block-based programming