SZAKDOLGOZATOK TÉMAZEVETÉSE A PEDAGÓGIAI ÉRTÉKELÉSI SZAKÉRTŐ SZAKON
2001
- Fülöpné Strohner Irén: A szakmai képzést megalapozó kémiai tudásszintmérő a kereskedelmi, vendéglátóipari szakközépiskolák számára
- Szöriné Kis Gabriella: Arányossági problémák vizsgálata 12-14 éves korban
2002
- Banai Valéria: A gyógynövényes tudás változásának vizsgálata természettudományos érdeklődésű középiskolás tanulók körében
- Dr. Juhász Béláné: Gimnáziumi tanulók környezettel kapcsolatos ismereteinek és attitűdjeinek vizsgálata
- Szabóné Dóra Mónika: Fizika tudásszintmérés a kölcsönhatás témaköréből
- Vargáné Jacsó Hedvig: A kémiai tudásszint változásának vizsgálata 9. osztályos gimnáziumi tanulóknál
2003
- Balatoniné Sárosi Márta: Üzleti gazdaságtan tudásszintmérése közgazdasági szakközépiskola 11. évfolyamán
- Bánszki Éva: Tudássszintmérés földrajzból 8. évfolyamon Budapest IX. kerületében
- Bernátskyné Babus Csilla: Első- és másodfokú egyenletek megoldási készségének alkalmazása szöveges feladatoknál 10. évfolyamos középiskolások körében
- Bruderné Kárpáti Andrea: A matematikatudás elemeinek megjelenése fizikafeladatok megoldásában nyolcadik évfolyamos tanulóknál
- Czeglédi Karolina:Természettudományos ismeretek tudásszintmérése 8. osztályban
- Várhidiné Kemenesi Rita: Az informatika tantárgy szövegszerkesztés témakörének mérése elméleti teszttel és gyakorlati feladatokkal a 10. évfolyamon
2004
- Kaposiné Héger Ágnes: A környezeti ismeretek és attitűdök vizsgálata a 13-14 éves tanulók körében
- Répás Lászlóné: A kémiai jelrendszer ismerete és alkalmazása
- Tamásiné Mucsi Ágnes: A matematikai tudástranszfer vizsgálata a 7. és 8. évfolyamos tanulók körében
2005
- Fábján-Nagy Mária: Gimnáziumi tanulók biológiai ismereteinek hatása a táplálkozási szokásokra és a dohányzással szembeni attitűdre
- Istvánné Laták Éva: A kémia és a mindennapi élet kapcsolata
- Kónya István:A függvények témakör tanítása 9. évfolyamon számítógépes oktatási környezetben
- Miskolczi Györgyi: A kémiatudás diagnosztikus vizsgálata a 9. évfolyamos gimnáziumi tanulók körében
- Molnár Zsuzsanna: Kritikai gondolkodás fejlesztésének lehetősége a Gyermekfilozófia módszerével
- Molnárné Kolozsvári Irén: Az atomok és elemek témakör diagnosztikus vizsgálata 7. évfolyamon
- Ráczné Gálik Márta: Néhány történelmi fogalom értelmezésének vizsgálata az 5-8. évfolyamon
- Szekeres Erzsébet: Az oldódás, oldatok témakör elsajátítása 10-14. évfolyamon környezetgazdálkodási szakközépiskolában
- Új Imre: Történelmi tévképzetek és történelemtudás a 9. és a 11. évfolyamon
2006
- Dr. Stankovics Éva: A kémiai kísérlettel történő szemléltetés hatása 17-19 éves középiskolai tanulók körében
- Juhász Gizella: A kémiai tudásszint és a tanulás szerepének vizsgálata 8. évfolyamon
- Molnárné Mocsár Edit: A nemfémes elemek és vegyületeik témakör diagnosztikus vizsgálata a 8. évfolyamon
- Palya Tamás: Diagnosztikus tudásszintmérés a 9. évfolyamos gimnazisták körében
2007
- Kertes Gabriella: Az Ősz a kertben témakör diagnosztikus vizsgálata 5. évfolyamon
- Király Rita: A helyesírási készség mérése az általános iskola 4. és 8. évfolyamán, valamint tanulásban akadályozott nyolcadikos tanulók körében
- Szabó Ildikó: A matematikai gondolkodás vizsgálata 4. osztályos tanulók körében
- Törökné Karakas Marianna: Táblázatkezelői tudás összefüggése az elsajátítási motivációval és az induktív gondolkodással
- Tudjáné Sótér Éva: Hazánk erdei élővilágának tudásszintmérése 6. évfolyamon
- Vargáné Sági Éva: Matematikai szöveges feladatok megoldásának vizsgálata 5. és 8. évfolyamon
2008
- Erdei Ildikó: Összehasonlító elemzések 4. évfolyamon anyanyelvből és matematikából − tanulói teljesítmények vizsgálata
SZAKDOLGOZATOK TÉMAVEZETÉSE A PEDAGÓGIAI SZAKON
2006
- Haraszti Annamária Éva: A kreativitás vizsgálata az általános iskola 4. és 8. osztályában
2007
- Váradiné Borbély Katalin: A csoport mint a szocializáció színtere: a csoporthatékonyságot befolyásoló tényezők
- Szabó Éva: Irodalomtankönyvek illusztráltsága és a tankönyvhasználat összefüggései 9. évfolyamon, szakközépiskolában
2008
- Bárkai Éva: A beszédhangról és a hang fizikai jellemzőiről alkotott naiv meggyőződések vizsgálata óvodás- és kisiskolás korban