Bónus, L., & Korom, E. (2022). Mobiltechnológiával támogatott kutatásalapú tanulás. Magyar Pedagógia, 122(2), 109–124.
Bónus, L., & Nagy, L.-né (2022). Technology-supported hybrid inquiry-based learning in science education. In J. B. Fejes & A. Pásztor-Kovács (Eds.), XVIII. Pedagógiai Értékelési Konferencia/18th Conference on Educational Assessment. PROGRAM ÉS ÖSSZEFOGLALÓK/PROGRAM AND ABSTRACTS (p. 41). Szeged: Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola.
2021
Bónus, L., & Nagy, L.-né (2021). A kutatási készségek fejlesztése a játék módszerével. In E. Korom & L.-né Nagy (Eds.), Gondolkodtató természettudomány-tanítás (pp. 161−175). Szeged: Mozaik Kiadó.
Nagy, L.-né, Bónus, L., & Korom, E. (2021). A természettudományos gondolkodásról a biológiatanítás tükrében. In E. Korom & L.-né Nagy (Eds.), Gondolkodtató természettudomány-tanítás (pp. 7−22). Szeged: Mozaik Kiadó.
Nagy, L.-né, Répás, L.-né, Kissné G. Á., Juhász, F., Bónus, L, & Korom, E. (2021). Kutatási készségek fejlesztése a kutatásalapú tanulás módszerével. In E. Korom & L.-né Nagy (Eds.), Gondolkodtató természettudomány-tanítás (pp. 113−144). Szeged: Mozaik Kiadó.
Bónus, L., & Nagy, L.-né (2020). Az oktatási céllal alkalmazott játékok szakirodalmi áttekintése. In K. Józsa (Ed.), Neveléstudomány – Válaszlehetőségek az új évezred kihívásaira: 13. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia (p. 193). Gödöllő: Szent István Egyetem.
Bónus, L., & Nagy, L.-né (2020). Kutatási készségek fejlesztése digitálisjáték-alapú tanulással tantárgyi tartalmon. Iskolakultúra, 30(8), 82−96. https://doi.org/10.14232/ISKKULT.2020.8.82
2019
Bónus, L., & Nagy, L.-né (2019). A kutatási készségek fejlesztése digitális játék-alapú tanulással tantárgyi tartalmon. In E. K. Molnár & K. Dancs (Eds.), XVII. Pedagógiai Értékelési Konferencia, Program és összefoglalók (pp. 22). Szeged: SZTE Neveléstudományi Doktori Iskola.
2018
Bónus, L., & Nagy, L.-né (2018). A természettudományos gondolkodás fejlesztése didaktikus játékokkal biológiaórán. In T. Vidákovich & N. Fűz (Eds.), XVI. Pedagógiai Értékelési Konferencia, Program és összefoglalók (p. 24). Szeged: SZTE Neveléstudományi Doktori Iskola.