Radnóti Katalin és Hasznosi Tamásné (2019): A kutatásalapú tanulás/tanítás lehetőségei a fizikaoktatásban. In: Ferhérvári Anikó és Széll Krisztián (szerk.): Új kutatások a neveléstudományokban 2018. Kutatási sokszínűség, oktatási gyakorlat és együttműködé
Gál-Szabó Zsófia, Steklács János és Korom Erzsébet (2019): Feladatmegoldó viselkedés és kombinatív stratégiák felsoroló kombinatív probléma megoldása során. In: Steklács János (szerk.) Szemkamerás vizsgálatok a pedagógiai kutatásban: Tanulmánykötet. Kapos
Szivós Ádám és Nagy Lászlóné (2018): A kritikai gondolkodás és a fogászati egészségműveltség együttes fejlesztése biológiaórán. In: Bíró Gyöngyvér (szerk.): Szakkollégiumi Füzetek 5. Szegedi Tudományegyetem Móra Ferenc Szakkollégium, 304-315.
Fűz, N. & Korom, E. (2018). The Cognitive and Non-Cognitive Effects of Out-Of-School Learning. In Finlayson, O., McLoughlin, E., Erduran, S., & Childs, P. (Eds.), Electronic Proceedings of the ESERA 2017 Conference. Research, Practice and Collaboration in
Korom, E., Bús, E. & B. Németh, M. (2018). The Effect of Teaching Strategies on 4th Grade Children's Scientific Reasoning Skills. In Finlayson, O., McLoughlin, E., Erduran, S., & Childs, P. (Eds.), Electronic Proceedings of the ESERA 2017 Conference. Rese
Veres Gábor (2016): Gondolkodási készségek azonosítása és fejlesztése a biológia tantárgyban – Tankönyvelemzés. In: Zsolnai Anikó és Kasik László (szerk.): Új kutatások a neveléstudományokban 2016. A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése. S
Szabó Zsófia Gabriella és Korom Erzsébet (2016): A feladatmegoldási idő változása kombinatív képességre irányuló fejlesztőkísérlet elő- és utótesztje során 3. évfolyamosok körében. In: Zsolnai Anikó és Kasik László (szerk.): Új kutatások a neveléstudomány