Kiss, R., & Csapó, B. (2024). Technology-Based Assessment of Phonological Awareness in Kindergarten. International Journal of Early Childhood, 1-25. PDF
Hódi Áágnes és Tóth Edit (2023). Exploring the Opportunities for Online Assessment of Phonological Awareness at the Beginning of Schooling. International Journal of Early Childhood, 1-20. PDF
Tóth Edit, Hódi Ágnes és B. Németh Mária. (2022). IKT az óvodában – szülők véleménye az IKT szerepéről az óvodaválasztásban, a csoportszobai foglalkozásokon és mérés-értékelésben. Neveléstudomány: Oktatás-Kutatás-Innováció, 10(3), 36-61. PDF
Molnár Gyöngyvér, Pásztor Attila, Kiss Renáta és Csapó Benő (2021). Az eDia online diagnosztikus értékelő rendszer: a személyre szóló fejlesztés alapvető eszköze. Új Pedagógiai Szemle, 71(09-10), 42-53. PDF
Rausch Attila és Pásztor Attila (2021). Mobil eszközök az óvodában: A digitális technológiával támogatott értékelés és fejlesztés lehetőségei. Neveléstudomány, 9(2), 5-17. PDF
Molnár Gyöngyvér és Csapó Benő. (2019). A diagnosztikus mérési rendszer technológiai keretei: Az eDia online platform. Iskolakultúra, 29(4-5), 16-32. PDF
Csapó, B. & Molnár Gyöngyvér (2019). Online Diagnostic Assessment in Support of Personalized Teaching and Learning: The eDia System. Frontiers in Psychology, 10:1522. PDF
Molnár Gyöngyvér és Csapó Benő (2019). Making the Psychological Dimension of Learning Visible: Using Technology-Based Assessment to Monitor Students’ Cognitive Development. Frontiers in Psychology, 10:1368. PDF
Kiss Renáta, Mokri Dóra és Csapó Benő (2019). A fonológiai tudatosság online mérése óvodás gyermekek körében. Alkalmazott Pszichológia. 19(4), 35-54.PDF
Kiss Renáta (2018). A fonológiai tudatosság technológiaalapú mérése 5-8 éves gyermekek körében. SZTE BTK Neveléstudományi Doktori Iskola, Szeged.PDF
Pásztor Attila (2017). Tanulói szintű visszacsatolás és fejlesztés: technológia alapú mérések alkalmazási lehetőségei a mindennapi pedagógia gyakorlatban. In: G. Hunyady, B. Csapó, G. Pusztay & J. Szivák (Szerk.), Az oktatás korproblémái. ELTE Eötvös Kiadó, Budapest. PDF, HTML
Fáyné Dombi Alice, Hódi Ágnes, Kiss Renáta (2016). IKT az óvodában: kihívások és lehetőségek. Magyar Pedagógia. 116(1), 91–117. PDF
Pásztor Attila (2016). Az induktív gondolkodás technológia alapú mérése és fejlesztése. Ph.D. disszertáció. SZTE BTK Neveléstudományi Doktori Iskola, Szeged.PDF
Rausch Attila (2016). Korai számolási készségek online mérése első évfolyamos tanulók körében. In: Zsolnai Anikó és Kasik László (Szerk.): Új kutatások a neveléstudományokban - A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése. SZTE BTK Neveléstudományi Intézet, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottsága, Szeged. PDF
Török Tímea, Hódi Ágnes, Kiss Renáta (2016). A fonológiai tudatosság online mérési lehetőségei az általános iskola első négy évfolyamán. Alkalmazott Pszichológia. 16(1), 83–99. PDF
Csapó Benő, Molnár Gyöngyvér és Nagy József (2015). A DIFER tesztek online változatával végzett mérések tapasztalatai. In: Csapó Benő és Zsolnai Anikó (szerk.): Online diagnosztikus mérések az iskola kezdő szakaszában.Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet, Budapest. 199-223. PDF
Molnár Gyöngyvér és Pásztor Attila (2015). A számítógép alapú mérések megvalósíthatósága kisiskolás diákok körében: első évfolyamos diákok egér- és billentyűzet-használati képességeinek fejlettségi szintje. Magyar Pedagógia, 115(3), 237–252. PDF
Csapó Benő, Molnár Gyöngyvér és Nagy József (2014). Computer-based assessment of school readiness and early reasoning. Journal of Educational Psychology. 106. 2. sz. 639-650. PDF