Iskolakezdő Mérőcsomag - IKM


    Néhány kapcsolódó tanulmány

  • Rövid leírás a tesztekről. PDF
  • Kiss, R., & Csapó, B. (2024). Technology-Based Assessment of Phonological Awareness in Kindergarten. International Journal of Early Childhood, 1-25. PDF
  • Hódi Áágnes és Tóth Edit (2023). Exploring the Opportunities for Online Assessment of Phonological Awareness at the Beginning of Schooling. International Journal of Early Childhood, 1-20. PDF
  • Tóth Edit, Hódi Ágnes és B. Németh Mária. (2022). IKT az óvodában – szülők véleménye az IKT szerepéről az óvodaválasztásban, a csoportszobai foglalkozásokon és mérés-értékelésben. Neveléstudomány: Oktatás-Kutatás-Innováció, 10(3), 36-61. PDF
  • Molnár Gyöngyvér, Pásztor Attila, Kiss Renáta és Csapó Benő (2021). Az eDia online diagnosztikus értékelő rendszer: a személyre szóló fejlesztés alapvető eszköze. Új Pedagógiai Szemle, 71(09-10), 42-53. PDF
  • Rausch Attila és Pásztor Attila (2021). Mobil eszközök az óvodában: A digitális technológiával támogatott értékelés és fejlesztés lehetőségei. Neveléstudomány, 9(2), 5-17. PDF
  • Molnár Gyöngyvér és Csapó Benő. (2019). A diagnosztikus mérési rendszer technológiai keretei: Az eDia online platform. Iskolakultúra, 29(4-5), 16-32. PDF
  • Csapó, B. & Molnár Gyöngyvér (2019). Online Diagnostic Assessment in Support of Personalized Teaching and Learning: The eDia System. Frontiers in Psychology, 10:1522. PDF
  • Molnár Gyöngyvér és Csapó Benő (2019). Making the Psychological Dimension of Learning Visible: Using Technology-Based Assessment to Monitor Students’ Cognitive Development. Frontiers in Psychology, 10:1368. PDF
  • Kiss Renáta, Mokri Dóra és Csapó Benő (2019). A fonológiai tudatosság online mérése óvodás gyermekek körében. Alkalmazott Pszichológia. 19(4), 35-54.PDF
  • Kiss Renáta (2018). A fonológiai tudatosság technológiaalapú mérése 5-8 éves gyermekek körében. SZTE BTK Neveléstudományi Doktori Iskola, Szeged.PDF
  • Pásztor Attila (2017). Tanulói szintű visszacsatolás és fejlesztés: technológia alapú mérések alkalmazási lehetőségei a mindennapi pedagógia gyakorlatban. In: G. Hunyady, B. Csapó, G. Pusztay & J. Szivák (Szerk.), Az oktatás korproblémái. ELTE Eötvös Kiadó, Budapest. PDF, HTML
  • Fáyné Dombi Alice, Hódi Ágnes, Kiss Renáta (2016). IKT az óvodában: kihívások és lehetőségek. Magyar Pedagógia. 116(1), 91–117. PDF
  • Pásztor Attila (2016). Az induktív gondolkodás technológia alapú mérése és fejlesztése. Ph.D. disszertáció. SZTE BTK Neveléstudományi Doktori Iskola, Szeged.PDF
  • Rausch Attila (2016). Korai számolási készségek online mérése első évfolyamos tanulók körében. In: Zsolnai Anikó és Kasik László (Szerk.): Új kutatások a neveléstudományokban - A tanulás és nevelés interdiszciplináris megközelítése. SZTE BTK Neveléstudományi Intézet, MTA Pedagógiai Tudományos Bizottsága, Szeged. PDF
  • Török Tímea, Hódi Ágnes, Kiss Renáta (2016). A fonológiai tudatosság online mérési lehetőségei az általános iskola első négy évfolyamán. Alkalmazott Pszichológia. 16(1), 83–99. PDF
  • Csapó Benő, Molnár Gyöngyvér és Nagy József (2015). A DIFER tesztek online változatával végzett mérések tapasztalatai. In: Csapó Benő és Zsolnai Anikó (szerk.): Online diagnosztikus mérések az iskola kezdő szakaszában.Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet, Budapest. 199-223. PDF
  • Molnár Gyöngyvér és Pásztor Attila (2015). A számítógép alapú mérések megvalósíthatósága kisiskolás diákok körében: első évfolyamos diákok egér- és billentyűzet-használati képességeinek fejlettségi szintje. Magyar Pedagógia, 115(3), 237–252. PDF
  • Csapó Benő, Molnár Gyöngyvér és Nagy József (2014). Computer-based assessment of school readiness and early reasoning. Journal of Educational Psychology. 106. 2. sz. 639-650. PDF