Mintafeladatok

Az MTA-SZTE Képességfejlődés Kutatócsoport 2015-től a méréseket kizárólag számítógépes adatfelvétellel valósítja meg. Ehhez az SZTE Oktatáselméleti Kutatócsoport által fejlesztett eDia platformot használja. A Szegedi Iskolai Longitudinális Programban kipróbált, bemért, megbízhatóan működő mérőeszközökkel gyűjtünk adatokat a tanulókról.
 

Próbálja ki a feladatokat!
 

Az alábbi képekre kattintva kipróbálhatja a feladatainkat:
 

 

Próbálja ki az Iskolakezdő Mérőcsomag feladait!
 

A longitudinális program az Iskolakezdő Mérőcsomag kitöltésével kezdődik, amely jelenleg négy fő terület vizsgálatát teszi lehetővé: tablet- és egérhasználat műveletei, olvasás előkészségei, korai numerikus készségek és induktív gondolkodás. Az Iskolakezdő Mérőcsomag (IKM) az feladatainak kipróbálásához kattintson az alábbi képekre:

 

Az Iskolakezdő Mérőcsomagról bővebben tájékozódhat a projekt tematikus oldalán is:

 

 

További, különböző területekre, egy-egy korcsoport számára szerkesztett online mintateszteket a „Diagnosztikus mérések fejlesztése” c. TÁMOP projekt honlapján talál. A minta tesztek, melyek megoldásával a tanulók próbálkozhatnak az alábbi linkre kattintással érhetők el: http://edia.hu/ok/