|
Bevezetés (Csapó Benő)
1. fejezet. Az iskolai műveltség: elméleti keretek és vizsgálati koncepció (Csapó Benő)
2. fejezet. Iskolai osztályzatok, attitűdök és műveltség (Csapó Benő)
3. fejezet. A tesztekkel mérhető tudás a humán tantárgyakban
(Kárpáti Andrea -
Molnár Edit Katalin - Csapó Benő)
4. fejezet. A vizuális műveltség (Kárpáti Andrea)
5. fejezet.Történelmi tévképzetek, történelemszemlélet, nemzeti azonosságtudat
(Szebenyi Péter - Vass Vilmos)
6. fejezet. Nyelvtanítás és hasznos nyelvtudás: az angol mint idegen nyelv
(Bukta Katalin - Nikolov Marianne)
7. fejezet. Az írásbeli szövegalkotás
(Molnár Edit Katalin)
8. fejezet. A kritikai gondolkodás (Molnár László)
9. fejezet. Tanulási motiváció és humán műveltség
(Józsa Krisztián)
10. fejezet. Az osztályok közötti különbségek és a pedagógiai hozzáadott érték (Csapó Benő)
11. fejezet. A iskolai műveltség és az oktatás fejlesztésének feladatai (Csapó Benő és Kárpáti Andrea)
Név- és tárgymutató
Függelék
|
|